Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،جلسه برنامه ریزی جهت برگزاری یادواره شهدای شهرستان انار با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، ائمه جمعه انار و امینشهر، فرماندار انار، فرمانده ناحیه سپاه انار و اعضای کمیته‌های ستاد برگزاری یادواره در محل فرمانداری انار برگزار شد.
علی زهرودی در این جلسه با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا به نحو مطلوب وظیفه همه است، اظهار کرد: پاسداشت و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت، یاد و خاطره شهدا، احترام و تکریم خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان وظیفه‌ای همگانی است که موجب رضای خدای متعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: در شهرستان انار بیش از ۱۲۰ شهید گرانقدر و ۷ شهید گمنام آرمیده است که افتخاری برای شهرستان می‌باشد.
امام جمعه شهرستان انار گفت: در شهرستان انار همیشه یادواره‌های شهدا باشکوه برگزار شده و امسال هم به برکت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این یادواره باشکوه‌تر از قبل برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام منتظری در ادامه این مراسم گفت::واقعه حماسی و تاریخی مردم انقلابی انار در ۱۸ آذر سال ۵۷ که منجر به شهادت سه نفر از جوانان مومن و ولایتمدار به نام‌های شهید محمود انارکی محمدی، شهید علی ندافیان و شهید حسن قدیری و مجروحیت بیش از چهل نفر از راهپیمایان انقلابی شد در تاریخ شهرستان انار و استان کرمان جاودانه مانده و خواهد ماند.
سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه ناحیه انار در این مراسم اظهار داشت:یادواره شهدای شهرستان انار در روز ۲۲ آذر و هفته فرهنگی شهرستان با سخنرانی سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در محل مهدیه امامزاده محمد صالح (ع) برگزار می‌شود.
وی افزود: در حال جمع آوری آثار شهدای شهرستان انار می‌باشیم و تاکنون آثار ۸۲ خانواده شهید در شهرستان انار جمع اوری شده که از ۵۸۵ نفر مصاحبه شونده،۳۳ پدر شهید،۴۲ مادر شهید و ۱۸۰ همرزم شهید مصاحبه انجام شده و بزودی مستند و کتابچه شهدای شهرستان انار تهیه و تنظیم می‌شود.
وی در ادامه برنامه‌های هفته بسیج و هفته فرهنگی شهرستان انار را بیان نمودند.
سرهنگ کاظمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: برنامه‌های اصلی کمیته‌های کنگره شهدا را از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آوردیم که شامل:رویکرد محور اجتماعی و خدماتی، رویکرد فرهنگی تبلیغی و هنری، رویکرد آموزشی تربیتی، رویکرد مهندسی و نشر حفظ آثار دفاع مقدس می‌باشد. مهندس رحیمی شهردار انار در این جلسه اظهار داشت: کوچه‌هایی که خانواده شهدا در آن سکونت دارند، عکس و نام شهید در سردرب کوچه نصب می‌گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس صبح سه‌شنبه به ریاست سردار یدالله بوعلی دبیرکل این کنگره با موضوع بررسی عملکرد کمیته‌های دوگانه در اتاق جلسات کنگره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار بوعلی با تاکید بر استفاده سپاه فجر فارس از ظرفیت رسانه‌ای اقشار بسیج و نواحی مختلف سپاه گفت: دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید با شکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف باید در مدت زمان باقیمانده تمام همت و تلاش خود را صرف برگزاری پیش‌برنامه‌ها و یادواره‌های مختلف به مناسبت‌های مختلف کنند تا برای برگزاری این رویداد آمادگی لازم را داشته باشند.

سردار یدالله بوعلی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب که بُرد و اثر رسانه را بیش از هرچیزی بیان کردند افزود: باید از تمام ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی و ابزارهای فرهنگی برای تبیین جایگاه شهدای گرانقدر به ویژه ۱۵ هزار شهید استان فارس بهره برد.

در ادامه جلسه سایر اعضای کمیته فضای مجازی و کمیته فرهنگی از جمله حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، سید رسول موسویان نژاد معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سردار هاشم جمالی دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، سید مرتضی آل علی دبیر ستاد این کنگره و … گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

دومین کنگره ملی شهدای استان فارس آبان امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086243

دیگر خبرها

  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس