Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در فارس با اشاره به اینکه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی «الکامپ» و «تلکامپ» فارس در شیراز، گفت: این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۶ آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مهرداد سهرابی امروز (30 آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی «الکامپ» و «تلکامپ» فارس در شیراز گفت: پیش از این قرار بود این نمایشگاه در آبان برگزار شود، که به خاطر تقارن با دهه سوم صفر اجرایی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در فارس با تاکید بر اینکه این نمایشگاه به هدف ایجاد اتصال صنعت، مردم و دولت شکل گیرد، اظهارداشت: این نمایشگاه از 13 تا 16 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه بر اساس تصمیم گیری شورای سیاستگذاری قرار شد که نمایشگاه به سمت اینکه فروش و عرضه نرود، افزود: در سال های گذشته نمایشگاه محلی برای عرضه محصولات و فلسفه اصلی آن کمرنگ تر شده بود.

 

سهرابی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در سه سالن «سرو»، «نرگس» و «بهار» برپا می شود که یک سالن به استارت آپ ها و کسب و کارهای جدید تعلق دارد، اضافه کرد: این استارت آپ ها در حوزه محتوا، بازی و خدمات می دهند که مردم خدمات را دریافت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه 2 سالن دیگر به «تلکامپ» و «آی تی و مخابرات» تعلق دارد، افزود: شهرداری شیراز در شهرداری الکترونیک و شهر هوشمند پیشرو هست و امید داریم دستگاه های دولتی خدمات رسان حضور یابند و میز خدمت را برای مذاکرات ایجاد شود.

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس یادآور شد: تیم اتاق بازرگانی به شکل فعال در نمایشگاه حضور دارد که تلاش شود بخش هایی که نیاز به سرمایه گذاری دارد، با بخش خصوصی ارتباط با داده شوند.

 

وی از حضور استارت آپ «دیرین، دیرین» در مراسم افتتاحیه نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: وزیر ارتباطات هم قول داده برای مراسم افتتاحیه حضور یابد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته وحدت حسن روحانی وحدت آذربایجان غربی ارومیه خراسان جنوبي هفته کتاب و کتابخوانی بیرجند هفته بسیج ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نمایشگاه الکامپ شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود

استاندار فارس در آخرین جلسه هماهنگی برای حضوری در خور و شایسته استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۱۴۰۳ با مدیران مسئول دستگاه‌های مختلف در این زمینه سخن گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در نشست پایانی هماهنگی به جهت شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام اکسپو 2024 که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش، اظهار داشت: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد را ارائه کنید؛ ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، افزود: اولین هدف شرکت در اکسپو 1403 استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان است و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

وی، ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رودررو و چهره به چهره را موثر دانست و خاطرنشان کرد: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

ایمانیه پیشنهاد داد تا پنجره واحد الکترونیک طی 5 روز برگزاری نمایشگاه در محل اجرا برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

استاندار فارس از لزوم بهره‌گیری الگو‌های حاضر در این نمایشگاه هم سخن گفت و در پایان بیان کرد: در بیان گزارشات نمایشگاه تمرکز بر اتفاقات 2 ساله اخیر استان و برنامه‌های پیش رو باشد.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس