Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار باشت گفت: این طرح با توجه به تاثیر خشکسالی بر منابع ملی ومنابع طبیعی اجرا می شود  و از این رقم ۲۰۰ هکتار با اعتبار ۲ میلیارد ریال  در منطقه گردشگری شلال دان بلوط وبادام کاری می‌شود. سیدمسعود حسینی افزود:این درختان جایگزین درختانی می‌شود که بر اثر بیماری و یا خشکسالی از بین رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان باشت هم گفت:حدود ۳۵۰ هکتار دیگر از عرصه‌های منابع ملی و جنگلی نیز با مشارکت مردم و اعتبارات پیش بینی شده دردیگرمناطق شهرستان زیر کشت خواهد رفت.
سامان گرجی افزود:درحوزه جنگلی شهرستان باشت سه بیماری زغالی درختان بلوط، بیماری پروانه برگ خوار و بیماری سوسک چوب خوار موجب خشک شدن تعداد زیادی از درختان بلوط شده است.
وی گفت:باهمکاری اداره منابع طبیعی استان بیش از ۱۵۰ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی اطراف بخش بوستان با اجرای برنامه‌های قرق، بذرکاری، ایجاد تراس دراطراف درختان وهمچنین نهال کاری حفظ شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد منابع طبیعی باشت خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کاربران فضای مجازی غرب مازندران متنی کوتاه با عنوان " فاجعه‌ای دیگر در البرز مرکزی؛ قطع درختان پهن پیکر در بخش کجور نوشهر" منتشر و اعلام کردند ۴۰ اصله درخت قطور و پهن پیکر در اراضی روستای منجیر این بخش توسط افرادی ناشناس قطع شده است

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در خصوص این خبر گفت: محل قطع این درختان در مستثنیات اشخاص در نزدیکی ساختمان اداره محیط زیست منطقه قرار داشت که پارسال با مجوز اداره منابع طبیعی قطع شده است.

عبدالله شمس با تاکید بر حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی از سوی همگان از اهالی منطقه و همیاران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی، از طریق شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل