Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:57:05 GMT

ترامپ: چشم ندارم کسی جز خودم را روی جلد تایم ببینم!

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۳۶۸۰

ترامپ: چشم ندارم کسی جز خودم را روی جلد تایم ببینم!

رئیس جمهوری آمریکا گفته است که نمی‌تواند تصور کند تصویر شخص دیگری بر روی جلد مجله تایم به عنوان شخصیت سال قرار بگیرد!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، خبرنگاری از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا حین عزیمت از کاخ سفید به سمت قصر مارالاگو در فلوریدا پرسید که انتظار دارد چه کسی شخص سال برای مجله تایم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ گفت: تایم شخصیت سال را انتخاب می‌کند، درست است؟ نمی‌دانم چه کسی است، این به مجله تایم مربوط می‌شود. با این حال قبلا گفته بودم. نمی‌توانم تصور کنم شخصی به غیر از ترامپ باشد!

این در حالی است که مجله تایم اوایل روز سه شنبه نتایج نظرسنجی خوانندگانش را برای انتخاب شخصیت سال منتشر کرد.

ترامپ با دو درصد در مقام سیزدهم در کنار جف بزوس، مدیر آمازون، مارک زاکربرگ، مدیر فیسبوک و رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا قرار گرفت.

انتخاب اصلی خوانندگان گروه موسیقی پسران کره جنوبی به نام BTS است.

این مجله در دسامبر انتخاب خود را اعلام می‌کند.

ترامپ در سال ۲۰۱۶ به عنوان شخصیت سال تایم انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است

ترامپ، بار دیگر بایدن را «بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا» خواند و گفت که جیمی کارتر در مقایسه با بایدن ریاست جمهوری «درخشانی» داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از به نیوزویک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خبرنگاران گفت: بایدن بدترین رئیس‌جمهور تاریخ کشور ما است. از جیمی کارتر هم بدتر است.»

نامزد ۷۷ ساله احتمالی جمهوری‌خواهان برای ریاست جمهوری گفت: بایدن کشور ما را ویران کرد؛ جیمی کارتر اکنون خوشحال است، زیرا دوره ریاست جمهوری او در مقایسه با بایدن فوق‌العاده شده است.

او افزود: جنگ‌ها در سراسر جهان در حال وقوع هستند. در نظرسنجی‌ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم.

کارتر ۹۹ ساله دموکرات از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱ یک دوره در کاخ سفید رئیس‌جمهور بود. مانند دوران بایدن، ریاست جمهوری کارتر با افزایش قیمت‌ها، تنش‌های دیپلماتیک با ایران، تهاجم روسیه و ناآرامی در افغانستان همراه بود. متوسط نرخ تورم سالانه در دوران کارتر حدود ۱۰ درصد بود - که ناشی از قیمت‌های بالای انرژی بود - که دولت او با افزایش نرخ بهره به بیش از ۱۷ درصد منجر به رکود اقتصادی شد.

در دوران بایدن، در حالی که تورم در سال ۲۰۲۲ به بالاترین میزان در ۴۱ سال گذشته یعنی ۹.۱ درصد رسید، کمتر از اوج ۱۳.۵ درصدی در آخرین سال ریاست جمهوری کارتر بود.

کارتر پس از تهاجم اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان، به المپیکی‌های آمریکا اجازه شرکت در بازی‌های ۱۹۸۰ مسکو را نداد. در پاسخ به تهاجم، دولت کارتر به طور مخفیانه مبارزان را در افغانستان مسلح کرد تا با شوروی مقابله کنند. اسامه بن لادن، بنیانگذار القاعده و خالد شیخ محمد، مغز متفکر ۱۱ سپتامبر، از جمله اعضای رادیکال این مبارزان مورد حمایت کارتر بودند.

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • 5 ادکلن خوشبو مردانه 2024
  • تست شخصیت شناسی شانس: یک خورشید را انتخاب کنید و ببینید چقدر خوش شانس هستید
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • مقاله استاد دانشگاه شریف در معتبرترین مجله انجمن فیزیک آمریکا منتشر شد
  • تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک سگ ببینید که چه زخم عاطفی مانع شادی شما می‌شود
  • انتشار مقاله استاد دانشگاه شریف در مجله معتبر انجمن فیزیک آمریکا