Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل تسنن بخش جرگلان خراسان شمالی گفت: الحمدالله در استان خراسان شمالی برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و سالهای متمادی است که کوچکترین اختلافی بین ما به وجود نیامده است. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ استانها خراسان شمالی نظرات

حاج رحیم آخوند صمدی در حاشیه جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با بیان حدیث واعتصمو بحبل الله جمعیعا و لاتفرقو اظهارداشت: این آیه شریفه بزرگترین آیه‌ای از سوی خداوند است که دعوت به وحدت و همدلی بین مسلمانان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند میفرمایند چنگ به ریسمان من بزنید و از اتحاد و از تفرقه بپرهیزید.

وی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) در خصوص ایجاد هفته وحدت افزود: باید برادران جهان اسلام اعم از شیعه و سنی اهمیت ویژه‌ای به این هفته مهم بدهند تا به واسطه آن، اختلافات جزئی بین مسلمانان از بین رفته و همدلی و همرنگی جایگزین آن شود.

امام جمعه اهل تسنن بخش جرگلان با تاکید بر اینکه از زمانی که هفته وحدت برگزار شده، شیعه و سنی در ایران و دیگر کشورهای جهان اتحادشان بیشتر شده است تصریح کرد: الحمدالله امسال از 100 کشور دعوت شده تا با ایجاد جشنی بزرگ، پاسخ دندان شکنی به دشمنان و تفرقه افکنان جهان اسلام بدهند.

آخوند صمدی با بیان اینکه کفار اعم از امریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب، همواره با دامن زدن به اختلافات شیعه و سنی در پی ایجاد تفرقه می‌باشند خاطرنشان کرد: خوشبختانه وحدت قلبی و همدلی‌ای که بین مسلمانان اعم شیعه و سنی در ایران اسلامی وجود دارد، همواره موجب ناامیدی و یاس دشمنان بوده است.

وی با اشاره به رابطه بسیار عالی شیعیان و اهل تسنن در خراسان شمالی افزود: الحمدالله در استان خراسان شمالی نیز برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و سالهای متمادی است که کوچکترین اختلاف جزئی بین ما به وجود نیامده و نمی‌آید.

امام جمعه اهل تسنن بخش جرگلان در پایان خاطرنشان کرد: امیدورایم به واسطه این وحدت، انقلاب اسلامی همچنان پرقدرت ادامه دهد و به اهداف و آرمان‌های خود برسد.

انتهای پیام/ن

R7719/P1361/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند

به گزارش همشهری آنلاین،‌امام جعفر صادق علیه السلام، رئیس و بنیان‌گذار مکتب شیعه جعفری است. شخصیتی عالم و بزرگوار که در طول عمر ۶۵ ساله خود، بیش از چهار هزار شاگرد را در علوم و دانش‌های گوناگون فقهی، علمی، کلامی، توحیدی، ولایتی، حدیث نفس، معرفت‌شناسی و … آموزش دادند به طوری که چهره‌های علمی بزرگی مانند جابر بن حیان، زراره بن اعین، ابان بن تغلب، ابو حمزه ثمالی، هشام بن حکم، مفضل بن عمر و بسیاری شخصیت‌های شناخته‌شده و مطرح در مکتب آن حضرت علم و دانش آموختند. شاگردان امام صادق (ع) تنها از میان مردم شیعه مذهب نبودند، بلکه حتی مردمی از اهل سنت، یهودیان و مسیحیان هم در مکتب آن حضرت شاگردی کرده و از دانش و علم ایشان بهره بردند. حوزه‌های علمیه یادگار مکتب امام صادق (ع) بوده و طلبه‌های امروز، شاگردان و رهروان آن حضرت در تعلیم، تربیت، تحصیل و تدریس علوم دینی هستند.گزارش پیش رو زندگی طلبگی طلاب در حال تحصیل در حوزه علمیه شهرستان گرگان را به تصویر کشیده است.

طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی کد خبر 849335 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران امام خمینی خبر ویژه جامعه روحانیت مبارز

دیگر خبرها

  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی