Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- شهردار کرج اعلام کرد که طبق بررسي ها شرکت پيمانکاري سابير مجري پروژه خط 2 قطارشهري اين کلانشهر 400 ميليارد ريال از کارفرما طلبکار است.

به گزارش ايرنا، علي اصغر کمالي زاده روز چهارشنبه در نشست بررسي موانع و مشکلات قطار شهري کرج افزود: اين طلب شرکت پيمانکاري سابير مي توان در قالب تهاتر بخش عمده آن را جبران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار کرج افزود: با تامين به موقع منابع مالي مورد نياز، شاهد بهبود ضرب آهنگ‌ پيشرفت فيزيکي و عمليات اجرايي پروژه قطار شهري کرج خواهيم بود.
کمالي زاده راه اندازي هر چه سريع تر پروژه قطار شهري کرج را خواست به حق شهروندان دانست و گفت: رضايت حداکثري شهروندان در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومي با به بهره برداري از قطار شهري کرج حاصل مي شود چرا که زمينه تردد و جابجايي مسافران با سهولت بيشتري انجام خواهد گرفت.
وي گفت: وزارت کشور با فروش 2 هزارو500 ميليارد ريال اوراق قرضه براي قطار شهري کرج در سال هاي اخير موافقت کرد که بايد محقق شود.
شهردار کرج افزود: مصوبه 2 هزارميليارد ريالي امسال قطار شهري کرج از سوي شوراي شهر هنوز محقق نشده است.
وي اظهارداشت: انجام مقدمات واگذاري حداقل پنج هزار ميليارد ريال تهاتر املاک، مقدمات فاينانس از طريق شرکت سيتيک چين، ايجاد مجتمع هاي ايستگاهي و پيگيري تخصيص يک هزارو860 ميليارد ريال اعتبار سفر رياست جمهور از جمله اقدامات مورد نياز به منظور تامين منابع مالي قطار شهري محسوب مي شود.
طرح احداث 6 خط قطار شهري به طول 102 کيلومتر بين سال هاي 82 تا 86 به تصويب شوراي عالي ترافيک کشور رسيد.
عمليات ساخت خط 2 قطار شهري به طول 27 کيلومتر سال 85 آغاز شد و تاکنون 15 کيلومتر تونل اين خط احد اث شده است.
7410/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد

به گزارش پارس نیوز ، بارش‌های شدید جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • (ویدئو) برخورد شدید قطار با یک مرد مسن
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج