Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه اسپانیایی «مارکا» روز گذشته (سه‌شنبه) با انتشار گزارشی مدعی شد نمایندگان فدراسیون فوتبال کلمبیا با کارلوس کی‌روش، سرمربی حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران ملاقاتی داشته‌اند و این مربی پرتغالی را به عنوان گزینه اصلی جانشینی خوسه پکرمن در نظر دارند. طبق این گزارش قرار است طرفین ملاقات دیگری با یگدیگر داشته باشند تا مشخص شود که این همکاری صورت خواهد گرفت یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس والدراما، اسطوره فوتبال کلمبیا در گفت وگو با شبکه رادیویی «فاکس اسپورتس کلمبیا» در واکنش به انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال این کشور گفت: من ترجیح می‌دهم یک سرمربی کلمبیایی هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را برعهده بگیرد چون ما مربیانی داریم که می‌توانند از عهده این کار برآیند. مهم این است که بدانیم که فدراسیون به دنبال چه نوع مربی‌ای است. مربی‌ تازه‌کار؟ مربی‌ای با سابقه حضور در جام جهانی؟ مربی‌ای با تجربه حضور در مسابقات حذفی؟

ستاره پیشین تیم ملی کلمبیا که از حضور فرناندو سوارس روی نیمکت تیم ملی کلمبیا حمایت می‌کند، افزود: من از حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی کلمبیا استقبال می‌کنم اما هر کسی گزینه محبوب خود را دارد و من بر این باورم که مربیان کلمبیایی ظرفیت و استعداد لازم برای هدایت تیم ملی کلمبیا را دارند.

وی همچنین در خصوص تیمی که خوسه پکرمن ساخت، تأکید کرد: من تیم تحت‌هدایت خوسه پکرمن را دوست داشتم. کلمبیا با پکرمن دوره خوبی را سپری کرد و دوست داشتم مدت زمان بیشتری او را روی نیمکت تیم ملی ببینم. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال ایران کلمبیا تیم ملی تیم ملی فوتبال کی روش تیم ملی کلمبیا والدراما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 مجید جلالی، ریس کمیته فنی فدراسیون فوتبال از موافقت یحیی گل‌محمدی، سرمربی مستعفی پرسپولیس، برای هدایت تیم ملی امید خبر داد. جلالی در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: «یحیی گل‌محمدی با هدایت تیم ملی امید موافقت کرده است. ما فقط با یک نفر صحبت کردیم و آن هم آقای گل محمدی بود، موانعی برای حضور ایشان وجود دارد که در حال حل کردن آن هستیم. حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان شد. گل محمدی با کلیت موضوع هدایت تیم ملی امید مشکلی نداشت.» حرف‌های جلالی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • چیلاورت گریه کردن وینیسیوس را مسخره کرد!
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • واکنش تند و عجیب دروازه‌بان اسطوره‌ای به گریه وینیسیوس
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • باید تابستان برگردم چون فوتبال زندگی من است!
  • دریاچه آزادی میزبان اردوی پایانی تیم ملی آب‌های آرام