Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی نیازمند تکنولوژی‌های جدید در زمینه امنیت و مراقبت از مرزها است. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ظهر امروز محمد مهدی شهریاری ظهر امروز در مراسم معارفه و تکریم فرمانده جدید نیروی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی امنیت کشور است و وظیفه بسیار سنگینی در امنیت کشور دارد و بعد از مسائل فضای مجازی وظایف  بسیار سنگینی برای نیروی انتظامی تعیین شده و اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط جدید باید از تکنولوژی‌های جدید برای کنترل و مراقبت استفاده کرد و آذربایجان غربی در این زمینه با کمبود مواجه است که باید برای حل آن اقدامات لازم صورت گیرد.

آموزش‌های کارکنان در نیروی انتظامی استان مرکزی افزایش می‌یابدفرمانده نیروی انتظامی از نواحی مرزی و ایستگاه راه‌آهن اینچه‌برون بازدید کرد+تصاویر‌سردار اشتری: نیروی انتظامی با تمام توان برای تامین امنیت ‌مردم تلاش می‌کند‌+فیلم

استاندار آذربایجان غربی گفت: در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی نیز همه وظایف به نیروی انتظامی مربوط شده است در حالی که بسیاری از این آسیب‌های اجتماعی ریشه اقتصادی در دیگر عوامل دارند.

وی افزود: سردار ناصر اصلانی فرمانده پیشین نیروی انتظامی آذربایجان غربی روحیه مردمی بسیاری خوبی داشتند و ملاقات‌های مردمی زیادی برگزار می کرد و همین روحیه سبب شد امنیت نسبتاً پایداری در آذربایجان غربی همیشه وجود داشته باشد.

شهریاری بیان کرد: این استان جزو 5 استان امن کشور است و طبق آمار نسبت به متوسط کشوری در رتبه بهتری قرار دارد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی در راه خود محکم باشد

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در  این مراسم اظهار داشت: امروز بسیار نیازمند فرهنگ علوی هستیم بنابراین باید رفتار و روش امیرالمؤمنین مورد توجه قرار گیرد.

امام‌جمعه ارومیه گفت: در یکی از نامه‌های  امام علی (ع) که یک فرد را به عنوان فرماندار معرفی کرده بود فرمود من شما را به‌عنوان فرماندار به بحرین می‌فرستم و به فرماندار سابق می‌گوید که تو را از فرمانداری برمی‌دارم بدون آن که اشکالی در تو باشد و امانت را نگه داشتی و برگرد و پیش من بیا بدون اینکه اشکالی در تو باشد.

قریشی افزود: حضرت علی(ع) به آن فرماندار گفت من می‌خواهم در جنگ تو در کنار من باشی و از کسانی هستی که من با تو با دشمنان می‌جنگم.

امام‌جمعه ارومیه خطاب به فرمانده جدید نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: پرچم را با قدرت گرفته و راه را محکم ادامه دهید.

انتهای پیام/ ع

R41361/P1494/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • ۹۶ هزار نفر عضو جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان‌غربی هستند
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه