Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@08:06:17 GMT

برگزاری مسابقات قرآن در خانه‌های قرآن تویسرکان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۳۴۶

برگزاری مسابقات قرآن در خانه‌های قرآن تویسرکان

حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی کاروند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: این مجموعه همزمان با هفته وحدت برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.

وی افزود: فعالیت شبکه تبلیغ شهرستان در قالب 75 مبلغ و مبلغه در این ایام، برگزاری 45 گفتمان دینی در مدارس توسط ائمه جماعات و مبلغین پیرامون مباحثی همچون وحدت، دین و زندگی، امامت و ولایت از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام کاروند اضافه کرد: برگزاری 150 جشن ویژه میلاد پیامبر اکرم(ص) توسط شبکه تبلیغ شهرستان در مساجد، ادارات و مدارس و برگزاری مسابقات فرهنگی در مساجد و هیئات مذهبی پیرامون وحدت از دیگر برنامه‌های این ایام است.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری مسابقات قرآن در موسسات و خانه‌های قرآن با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم، برپایی 10 ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان و برگزاری مسابقه نقاشی در مهد‌های کودک در این هفته خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان آمادگی لازم جهت اعزام مداح به مراسم‌های مختلف مردمی را دارد عنوان کرد: اعزام مداح به اقصی نقاط شهرستان وگردهمایی مداحان از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در هفته وحدت است.

حجت‌الاسلام کاروند گردهمایی روحانیون طرح هجرت، بومی و مسقر و برگزاری نشست‌های علمی با موضوع وحدت در دو پایگاه شورای فرهنگی محلات واقع در تیمور آباد و شهرک وحیدیه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان مسابقات قرآن خانه قرآن تویسرکان هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود

عاطفه شعبانی سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه‌ای که با حضور شهردار، معاون فرماندار، رئیس اتاق اصناف، انجمن صنایع‌دستی و جمعی از اساتید و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و کارشناسان متخصص شهرستان بهشهر در دبیرخانه شهرملی گلیچ برگزارشد از آغاز به کار رسمی این دبیرخانه در شهرستان بهشهر خبر داد.

او با اشاره به تدوین برنامه‌های پیشنهادی بلندمدت و کوتاه مدت در راستای توسعه و ایجاد زیرساخت‌های شهرملی گلیچ، افزود: برگزاری جمعه بازار صنایع‌دستی در مرکز شهر بهشهر بعد از ظهر هر جمعه با حضور صنعت‌گران و هنرمندان صنایع‌دستی و گلیچ باف این شهرستان، اجرای تور آموزشی برای صنعتگران گلیچ باف بهشهر در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی، حمایت از بخش خصوصی متقاضی احداث بازارچه و خانه صنایع‌دستی، ارائه برنامه‌های کمی و کیفی گلیچ بهشهر، حمایت صنعتگران درقالب ارائه تسهیلات، ایجاد و راه‌اندازی موزه گلیچ، برگزاری جشنواره گلیچ در شهریور هر سال از جمله برنامه‌هایی است که در دبیرخانه شهر ملی گلیج بهشهر مطرح شد.

شعبانی با بیان این مطلب که این پروژه‌ها در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت به عنوان برنامه یکساله دبیرخانه شهرملی گلیچ تصویب شده وعملیاتی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان