Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پسر «وینفرد شفر» زمینه جدایی بازیکنانی نظیر مامه تیام و سرور جپاروف را فراهم کرد. کاش دراین باره تحقیقات بیشتری صورت بگیرد.

حسن روشن با اشاره به ناکامی های استقلال در این فصل خاطرنشان کرد: اینکه استقلال عملکرد خوبی نداشته ناراحت کننده و تاسف برانگیز است. به عنوان یک پیشکسوت استقلال ناراحتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران هم از نتایج این تیم نگران هستند. ناراحتی حق طبیعی آن هاست. وقتی می بینند تیم محبوشان با روزهای اوج فاصله دارد و نمی تواند انتظارات را برآورده سازد چه کاری باید انجام دهند؟
وی با انتقاد از عملکرد شفر در راس کادر فنی باشگاه استقلال گفت: شفر باید به تنهایی مسئولیت این نتایج ضعیف را برعهده بگیرد. زمانی که مدیران گذشته این بازیکنان را جذب می کردند شفر یا نباید آنها را می پذیرفت یا اگر پذیرفت باید امروز پاسخگوی عملکرد ضعیف آنها باشد.

شفر باید پاسخگوی هواداران باشد

او تاکید کرد: چطور وقتی استقلال در فصل گذشته نتایج خوبی کسب کرد همه از شفر تعریف و تمجید کردند و او را عامل موفقیت های استقلال می دانستند اما حالا که استقلال روی نوار ناکامی گام بر می دارد نباید از او انتقاد کرد؟ او باید پاسخگوی هواداران باشد.
روشن در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی بازیکنان کلیدی و دیر بسته شدن ترکیب استقلال در افت این تیم تاثیر داشته است؟ گفت: شفر فصل گذشته با استفاده از زحمات دیگران و بازیکنان خوبی که داشت، نتایج قابل قبولی کسب کرد اما امسال که قرار بود با سلیقه خودش تیم را ببندد کاملا ناموفق بود. بازیکنانی که با آن ها رفتار خوبی صورت نمی گیرد باید بروند. سیدمجید حسینی بهتر بود یا اکبر کارگرجم؟ قطعا پاسخش مشخص است. کارگرجم یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است، وقتی حسینی شرایط فعلی کارگرجم را می بیند خیلی راحت از استقلال جدا می‌شود تا آینده اش را تامین کند.
بازیکن پیشین تیم ملی اظهار داشت: پسر شفر چه کمکی می تواند به استقلال کند که در جمع کادر فنی حضور دارد؟ همین آقا زمینه جدایی بازیکنانی نظیر تیام و جپاروف را فراهم کرد. ای کاش در این باره تحقیقات بیشتری صورت بگیرد تا مشخص شود چرا این بازیکنان خارجی پشیمان شدند و به جای ادامه حضور در استقلال تصمیم گرفتند راهی تیم های دیگر شوند.

یاید رفتارهای شفر تحت کنترل باشگاه در آید

روشن در پایان گفت: قرارداد شفر با مدیران قبلی بسته شده است که قراردادی که کاملا یکطرفه بود و الان باشگاه نمی تواند این مربی را کنترل کند. باید رفتارهای شفر تحت کنترل باشگاه درآید و این طور نباشد که هرکاری دلش خواست انجام دهد و کسی به او حرفی نزند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه جنجالی کار دست پیشکسوت استقلال داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، امیرحسین صادقی بازیکن پیشین باشگاه استقلال جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در محل این کمیته باید حضور داشته باشد.

به نقل از تسنیم عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897805

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • مصاحبه جنجالی کار دست پیشکسوت استقلال داد
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد