Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از برگزاری رزمایش خدمات‌رسانی در مناطق محروم با حضور 150 گروه جهادی در هفته بسیج در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در نشست خبری که به‌مناسبت هفته بسیج در این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یکی از معجرات انقلاب اسلامی است و کسی در سال ۵۸ این سخن امام که باید یک ارتش ۲۰ میلیونی و بسیج مستضعفان را شکل دهیم درک نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه محورهای فعالیت بسیج سازندگی در چهار محور فرهنگ و آموزش، اشتغال، بهداشت و درمان و عمرانی است، افزود: این اقدامات توسط ۱۵۰ گروه جهادی و تحت عنوان رزمایش خدمات رسانی انجام می‌شود.

شریعتی تصریح کرد: در هفته بسیج ۳۵ مسکن با هزینه ۲ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد که ۴۰ درصد از هزینه آن را کمیته امداد و ۶۰ درصد دیگر با کمک گروه‌های جهادی و خیرین پرداخت شد.

وی از افتتاح ۵۰ گلزار شهدای تک مزار در استان در هفته بسیج خبر داد و افزود: قرار است تا پایان دهه فجر بازسازی ۱۰۰ تک مزار شهدا به پایان خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های انگور، انجیر و عسل، افتتاح ۲۵ واحد کارگاه تولیدی در مقیاس خانگی، ساخت خانه عالم، آبرسانی به روستاهای محروم، ایجاد منبع ذخیره آب، بهره‌برداری از ورزشگاه نوشهر، ساخت کانال آبرسانی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در استان است.
برگزاری رزمایش خدمات‌رسانی در مناطق محروم با حضور 150 گروه جهادی
وی افزود: احداث ۷۴۶ مسکن یکی از اقدامات این سازمان است که قرار است تا پایان سال با مشارکت کمیته امداد انجام شود.

شریعتی با بیان اینکه بسیج سازندگی برای حل مشکلات ۱۱ محله کم‌برخوردار ورود کرده است، گفت: بهسازی معابر، ایجاد گارگاه‌های اشتغال، بهسازی مسکن و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، انشعاب آب و گاز و... از اقدامات این سازمان در این مناطق محروم است.

وی گفت: آمادگی داریم تا در یک نشست مشکلات خبرنگاران را بشنویم تا بتوانیم از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای حل بخش مسکن خبرنگاران استان اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش باران که سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و نفوذ شدید آب در منازل مسکونی مردم در شهر کنارک شده بود، یک گروه ۳۵ نفره از آتش نشانان پایتخت به همراه خودروها و تجهیزات کامل، به این شهر اعزام شدند.

حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهر کنارک به منظور کمک رسانی و با تعاملات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و وزارت کشور بوده است. با هماهنگی مسئولان محلی، این گروه اعزامی از تهران تا به حال تخلیه آب از حدود ۵۰ ساختمان انجام و مسیرهای اصلی ۸ روستای شهرستان کنارک را باز شد به طوری که امدادرسانی و خدمات رسانی به هموطنان را انجام و تقریبا کار رو به اتمام است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه ساختمان متروپل و همچنین سیل امام‌زاده داود نیز خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟ آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک کد خبر 846957 برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی