Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@22:37:32 GMT

هوای تهران برای گروه‌های حساس آلوده است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۳۹۹

ساعت24- مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به ناسالم بودن هوای تهران طی امروز (۳۰ آبان) برای گروه‌های حساس گفت: وزش باد نسبتا شدید، کاهش نسبی غلظت آلاینده‌های تجمع یافته را به دنبال دارد.

حسین شهبازی با بیان اینکه بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، به تدریج طی امروز (۳۰ آبان) بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد، اظهار کرد: برای برخی ساعات بعد ازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - جنوب‌غربی پیش‌بینی می‌شود که کاهش نسبی غلظت آلاینده‌های تجمع یافته را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این وضعیت جوی تا فردا (۱ آذر) همچنان تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز در برخی ساعات به ویژه بعد از ظهر وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه با جهت غالب غربی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه گفت: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، انتظار می‌رود تا فردا (اول آذر) شرایط کیفی هوای شهر تهران بهبود یافته و وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در محدوده مرزی بین شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

به گفته شهبازی، همچنین تا روز آینده دمای هوا در پایتخت روند کاهشی خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز (۳۰ آبان) با شاخص میانگین ۱۱۹ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۱۳۳ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز

آلودگی هوا در آبادان و خرمشهر آغاز شده و در حال حاضر به وضعیت ناسالم برای گروه های حساس تبدیل شده است.

بنا بر آخرین داده های سامانه پایش کیفی هوای کشور ، غلظت آلاینده ها در خرمشهر ۱۴۸ میکروگرم بر متر مکعب است و تنها با افژایش ۲ میکروگرمی به وضعیت قرمز خواهد رسید که برای تمام افراد ناسالم است.

از گروه های حساس و بیماران زمینه ای و سالمندان خواسته شده از خروج غیرضروری بپرهیزند و در صورت خروج از ماسک استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • هوای کلانشهر مشهد برای دومین روز پیاپی آلوده است
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • کیفیت هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم است