Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هاشمیان گفت: تا کنون گزارش‌های موردی کودک آزاری توسط قاضی کشیک بررسی می‌شد، اما از این پس، شخص دادستان به صورت ویژه گزارش‌های مربوطه را پیگیری و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می‌دهد. هادی هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به اینکه دادستان‌ها مامور ویژه رسیدگی به گزارش‌های کودک آزاری شدند، گفت: برای رسیدگی سریع‌تر و بهتر این پرونده ها، شعب ویژه در همه حوزه‌های قضایی تعیین شده است تا پرونده‌هایی با موضوع کودک آزاری به قید فوریت و دقت رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که خوشبختانه در استان موارد کودک آزاری انگشت شمار است بر رسیدگی قاطع و با سرعت بر این پرونده‌ها تاکید کرد.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان از تشکیل کارگروه تخصصی حمایت از کودکان در دادگستری استان به همین منظور خبر داد و افزود: بررسی راهکار‌های قانونی برای حمایت و پیشگیری از خشونت و آزار کودکان با حضور قضات و کارشناسان دستگاه‌های مرتبط با حوزه‌ی کودکان از اهداف تشکیل این کارگروه است.

به گفته‌ی هاشمیان، اعمال رویه‌های یکسان و سریع برای پیشگیری و برخورد با موارد کودک آزاری از اهدافی است که در این کارگروه دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری گلستان کودک آزاری حمایت از کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه شکر توسط یک شرکت صنایع غذایی و کشاورزی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز دانست و متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان این حکم با پیگیری واحد اجرای احکام وصول و پرونده مختومه شد.


مظفری ادامه داد: گزارش این تخلف را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پس از بازرسی از شرکت برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

وی از تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تخلف گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید