Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، رسول منعم با بیان اینکه این المپیاد از ۳۰ آبان تا ۹ آذر در ۶۸ مکان ورزشی کشور برگزار خواهد شد، گفت:: ۳۱ استان میزبان این المپیاد ورزشی هستند و ۴۰ رشته ورزشی پسران و ۲۸ رشته دختران در آن برگزار می‌شود.
وی همچنین گفت:: مسابقات تیراندازی با کمان، ۳۰ آبان تا پنجم آذر با حضور ۲۵۰ ورزشکار و عوامل اجرایی در سالن ۶ هزار نفری انقلاب همدان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، مسابقات فوتسال هم از پنجم تا نهم آذر با حضور ۶۰۰ بازیکن و عوامل اجرایی در دو سالن ورزشی امام علی و پوریای، ولی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود و
از همدان ۱۵ نفر در این المپیاد حضور دارند.
همچنین در این نشست، روسای هیئت‌های فوتبال و تیراندازی با کمان هم درباره وضعیت فعلی این هیئت‌ها و نحوه برنامه ریزی برای استعداد یابی، مطالبی بیان کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان میزبان المپیاد استعدادهای تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود

مراسم یادبود مسعود اسکویی که به صدای ماندگار ورزش رادیو شهره بود، امروز (۱۷ اردیبهشت ماه) در مسجد بلال برپا می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز 17 اردیبهشت ساعت 13 تا 14 و 30 دقیقه در مسجد بلال صدا و سیما برگزار می‌شود.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می‌کرد.

درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه درگذشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده