Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@00:19:17 GMT

دستگیری عامل تخریب اراضی روستای خرمن سوخته

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۴۳۷

دستگیری عامل تخریب اراضی روستای خرمن سوخته

رکنا: عامل تخلیه پساب‌های آلوده در اراضی روستای خرمن سوخته شهرستان قزوین به دام قانون افتاد.

جمشید کاووسی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین گفت: یک فرد متخلف شب هنگام در حال تخلیه پساب و لجن در اراضی روستای خرمن سوخته مشاهده و دستگیر شد.

کاووسی افزود: پرونده متخلف به همراه مستندات به مراجع قضایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با شدت با آلوده کنندگان محیط زیست برخورد خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین از مردم خواست در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی و تخلیه پسماند و پساب در مکان‌های غیر مجاز مراتب را سریعا به ادارات محیط زیست و نیروی انتظامی گزارش کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! 300 هزار تومان بسته حمایتی برای هر خانواده 4 نفره ! زن جوان 7 سگ و 7 گربه را در خانه اش زندانی کرد تا از گرسنگی بمیرند +عکس دخترکرمانشاهی در دام دسیسه شیطانی یک مرد! کمک سخاوتمندانه آقای بازیگر به 1000کشاورز زادگاهش انتشار عکس های لحظه مرگ مادر و کودک در رودهن! + جزییات حمله گروگانگیران به سرویس مدرسه دخترانه در شمال شرق تهران + جزییات افزایش دستمزد کارگران هفته آینده مشخص می شود! راز جسد تکه تکه شده یک دختر و پسر در سطل آشغال!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث شهرستان تخریب قزوین سوخته روستای عکس فیلم ایران اعدام ازدواج دانشجو تصاویر پاکستان دختر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر