Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، در نشست با فرماندار سرعین و مدیرکل میراث فرهنگی بابیان این‌که برای تحقق ایده استاندار اردبیل مبنی بر شعار زمستان بیدار در استان که می‌تواند اردبیل را به برند گردشگری بین‌المللی تبدیل کند، گفت: ایجاد جذابیت در گردشگری زمستانی اردبیل و سرعین بسیار ضروری است و ما سعی داریم تا با تامین زیرساخت‌های لازم برای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی، صنعت گردشگری را در استان رونق دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، علی رحمتی با اشاره به تهیه و تسطیح زمین این راهدارخانه اظهار کرد: به‌محض مساعد شدن هوا، عملیات اجرایی آغاز می‌شود تا با استقرار راهدارخانه جدید در این مسیر بتوانیم محلی امن برای گردشگرانی که برای تفریحات ورزشی در زمستان آمده‌اند، آماده کنیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: با استقرار این راهدارخانه در منطقه یادشده و تجهیز و آماده‌سازی ماشین‌آلات راهداری و تلاش شبانه‌روزی راهداران، مسیر شش روستا برف‌روبی می‌شود تا گردشگران زمستانی در این مسیر هیچ‌گونه مشکلی نداشته و با امنیت کامل تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: همه‌ساله راهداران پرتلاش این اداره‌کل در این مسیر، عملیات زمستانی ازجمله برف‌روبی، نمک‌پاشی و بازگشایی را باقوت تمام انجام می‌دهند و امسال نیز هم‌چون سال‌های گذشته ماشین‌آلات راهداری برای اجرای عملیات زمستانی کاملا مجهز و آماده‌اند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سرعین علی رحمتی گردشگران زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سعید رحیمی شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به علت آب‌گرفتگی و سقوط پایه‌های برق، محور سر بندر به آبادان در محدوده شادگان مسدود شد.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: همکاران ما در پلیس راه از منطقه خور دورق مسیر را یک‌طرفه کرده‌اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع‌آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید صورت گرفته که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • آبشار کیگا کجاست ؟ چگونه به آنجا برویم ؟
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد