Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز ۳۰ آبان ماه را آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ایران ساخت اعلام کرده است. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به استقبال مخاطبان از بخش‌های مختلف دومین جشنواره ملی «ایران ساخت» مهلت ارسال آثار تا امروز ۳۰ آبان ماه تمدید شد؛ بنابراین علاقمندان برای حضور در این رویداد تنها تا پایان امروز فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دومین جشنواره ایران ساخت با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالا‌ها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالا‌های مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنر‌های تجسمی، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده بازار و بخش دانش آموزی به همت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی در دی‌ماه سال جاری برپا می‌شود.

گفتنی است، «ایران ساخت» تلاش می‌کند تا تحول لازم برای تحقق اقتصاد دانش بنیان را در فرهنگ عمومی ایجاد کند؛ بنابراین این رویداد با کمک ابزار‌های فرهنگی، هنری و هنرمندان در مسیر تحقق فرهنگ سازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان و کمک به بازار سازی محصولات داخلی گام بر می‌دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دومین جشنواره ایران ساخت اقتصاد دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است

محسن افشارچی سه شنبه در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان گفت: امروز سهم مالیات و درآمدهای مالیاتی در اداره امور دولتها برجسته است و در این راستا باید نگاه به مالیات متفاوت شود.

وی به لزوم دقیق شدن فرآیندهای اخذ مالیات تاکید کرد و گفت: نگاه مالیاتی باید در روش های محاسبه دقیق و البته انعطاف پذیر باشد.

استاندار زنجان به ضرورت بهره مندی استان از محل درآمدهای مالیاتی اشاره کرد و افزود: خیر و نفع مالیات باید هم به خزانه کشور و هم به مجموعه صنعت و معدن و تولید استان برسد.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت قانون جهش تولید دانش‌ بنیان در استان تاکید کرد و گفت: سهم اقتصاد دانش بنیان از اقتصاد کشور را باید افزایش دهیم زیرا این جهت گیری ها برای جایگزینی نفت اهمیت دارد.

 برجسته‌ترین حمایت قانون از جهش تولید در ماده ۱۱ مربوط به بندهای "ب" و "ت" این قانون است که در بند "ب" این ماده آمده است «معادل هزینه انجام شده برای فعالیت‌های تحقیق و توسعه به عنوان اعتبار مالیاتی با قابلیت انتقال به سال های آتی به شرکت‌ها و موسسات متقاضی اعطا می‌شود و معادل آن از مالیات قطعی شده سال انجام هزینه مذکور با سال‌های بعد کسر خواهد شد».

قانون جهش تولید زمینه‌ ساز تحقق شعار «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» است و می تواند شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق را که امروز به عضوی مهم در اقتصاد کشور بدل شده‌اند، در توسعه کسب‌وکارشان یاری دهد.

استان زنجان بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد و در زمان حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار هستند.

در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مسائل مالیاتی چند واحد معدنی و واحدهای تولیدی فعال در حوزه سرب و روی مورد بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است