Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ همزمان با فرا رسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، «محفل انس با قرآن کریم» روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا در قالب جشن‌های بزرگ بهار مهربانی در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود. 

در این برنامه که با حضور قاریان بین‌المللی، استادان قرآنی شهر تهران و چهره‌های قرآنی استان کردستان برگزار می‌شود، قاریان شیعه و قاریان اهل سنت به مناسبت هفته وحدت در کنار یکدیگر به تلاوت قرآن کریم می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا مدبر قاری برگزیده نوجوانان کشور، هادی موحد امین نفر اول مسابقات بین‌المللی کرواسی و سامان صیدی از قاریان جوان استان کردستان، قاریان و حافظان حاضر در این محفل هستند. همچنین گروه تواشیح میلاد نور استان کردستان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

مهدی قره‌شیخلو رییس سازمان دارالقرآن کریم، سید محمدجواد شوشتری سرپرست خبرگزاری بین‌المللی قرآنی (ایکنا)، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و رحیم قربانی رییس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران از چهره‌های قرآنی حاضر در این برنامه هستند. 

جشن‌های گسترده بهار مهربانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف افزایش نشاط و امید در ماه ربیع با بیش از ۴۰۰ اجرا از ۲۹ آبان تا ۴ آذر در ۱۰ایستگاه مهربانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خیابان قزوین، نرسیده به سه‌راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی، فرهنگ‌سرای قرآن مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۷۷۵۱۴۱ تماس بگیرند.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان پیامبر اکرم شیعه و سنی قرآن قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان

 اسماعیل زارعی‌کوشا همراه با فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی، به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی‌کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و افزود: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روز‌ها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن