Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با بیان اینکه متهمان اصلی پرونده تجاوز به "پسران شوشتری" دستگیر شده‌اند، گفت: دو نفر هستند که این در رابطه شناسایی و دستگیر شده‌اند.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد متهمان پرونده پسران شوشتری دو نفر هستند که این در رابطه شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی افزود: اقدامات لازم از نظر مسائل انتظامی و قضایی انجام گرفته و مراحل دادرسی پرونده متهمان نیز در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی در خصوص متهمان دستگیر شده در رابطه با این پرونده بیان کرد: متهم اصلی پرونده تجاوز به پسران شوشتری مشکلات روانی دارد و مرتبا به مراکز روان درمانی برده می‌شود.

همچنین محمدصادق کریمی‌کیا مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در این خصوص به ایسنا گفت: پرونده تجاوز به پسران شوشتری از طریق مقام قضایی در حال پیگیری است و در این زمینه متهمان اصلی پرونده نیز دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: اطلاعاتی از متهم اصلی این پرونده داریم که در گذشته نیز تخلفاتی داشته اما تا زمان اتمام مراحل دادرسی نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

کریمی‌کیا با بیان اینکه همه افرادی که در این موضوع نقش معاونت داشته‌اند و یا در صحنه جرم حاضر بوده‌ند، دستگیر شده‌اند، عنوان کرد: تاکنون تعداد شاکیان این پرونده و اتهامات وارد شده به متهمان مشخص شده‌اند. دو نفر در این پرونده شاکی هستند که شکایت خود را تحویل مقام قضایی داده‌اند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در خصوص شرایط روانی متهم اصلی پرونده خاطرنشان کرد: تا زمانی که اتهامات وارد شده تایید نشوند، نمی‌توان در خصوص شخصیت این فرد اظهار نظر کرد اما گذشته این فرد دارای ابهاماتی است که در دست بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تجاوز به کودکان شوشتری منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر