Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@16:30:13 GMT

500 هزار کرمانی مشمول بیمه قرآنی هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۵۱۹

500 هزار کرمانی مشمول بیمه قرآنی هستند

به گزارش ایرنا، محمدرضا علیزاده روز چهارشنبه در جشنواره ملی عکس آیات با عنوان قرآن معنای زندگی در کرمان افزود: مشکلات بیمه این افراد به زودی با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرتفع می شود.
وی اظهار داشت : یکی از نقاط قوت استان کرمان تعامل هماهنگی و همدلی بین نهادها و دستگاه های قرآنی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امروز شاهد نتایج این تعاملات در جامعه هستیم و دستاوردهای حاصل شده در سایه همدلی گسترده تر می شود.
وی عنوان کرد: در این جشنواره توانستیم 2 گروه متخصص از جمله بخش تخصصی اساتید هنرمند عکاسی و تیم تخصصی از فعالان قرآنی برای برپایی این رویداد ملی در کنار هم قرار گرفتند.
علیزاده با بیان اینکه 419 نفر به میزان 2 هزار و 300 اثر را به این جشنواره ارسال کردند افزود: خروجی تعامل و هماهنگی بین هنرمندان و فعالان قرانی، آثار فاخری است که باید با نشر این آثار در جامعه تاثیر گذار باشیم.
وی تاکید کرد: اهداف برگزاری جشنواره ملی عکس آیات بر اساس سیاست های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می شود که از این رویداد هنری در قالب ابزار هنری برای ترویج معارف قرآنی استفاده می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: با هماهنگی و تعامل با سیاست های معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان کرمان شاهد برگزاری برنامه های متنوع قرآنی از جمله برپایی جشنواره ملی آیات در قالب عکس برای انتقال مفاهیم قرانی به مردم هستیم.
وی ادامه داد: پنج سال گذشته برنامه های قرآنی در استان کرمان در قالب سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال شده و در مدت یاد شده 9 برنامه در حوزه قرانی، جشن های رمضانی، 16 دوره دوره آزمون قران و عترت با همکاری اوقاف و امور خیریه، در استان کرمان برگزار شده است.
علیزاده گفت: 165 موسسه فرهنگی قرآن و عترت در استان کرمان فعال هستند که از این میزان 80 مورد پروانه دریافت کردند و مشکلات مابقی پیگیری می شود.
وی اضافه کرد: تاکنون 6 هزار اثر در زمینه قران و عترت به 2 دوره فرهنگی، هنری، علمی و ادبی استان کرمان ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: جشنواره ملی آیات و کارگروه قرانی با حضور امام جمعه کرمان اینک در استان برپا می شود و نمایشگاه قرآن و عترت به عنوان مطالبه در استان کرمان هر سال با همکاری موسسات قرانی برگزار می شود.
این جشنواره روز چهارشنبه با حضور معاون قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت، هنرمندان، داوران و سایر مسئولان استانی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار شد.
7420/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تبلیغات اسلامی عکاسی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، با بیان اینکه ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده، گفت: از این تعداد ۴۱۶ مورد از داخل و ۱۲۰ اثر از خارج کشور است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: آثار خارجی از کشور‌های ترکیه، آلمان، آذربایجان، عراق، هلند، روسیه، ترکمنستان، گرجستان و عراق از ۶۰ نفر که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال شده است.

نوروزی افزود: همچنین ۴۱۶ اثر نیز از ۲۱۰ نفر که از این تعداد ۵۸ نفر زن و ۱۵۲ نفر مرد بوده که از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، قم، مشهد، زنجان، تهران، اردبیل، همدان، کرمانشاه، قزوین، سمنان، البرز، خراسان جنوبی، مازندران و گیلان به دبیرخانه رسیده است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر خوانی در شهرستان‌های سلماس، چایپاره، نقده، خوی و میاندوآب و برگزاری محافل شعر در آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، تهران، قزوین و کشور ترکیه تا آخر خردادماه ۱۴۰۳ و برگزاری مراسم شعرخوانی در کشور عراق در اربعین حسینی از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره خواهد بود.

وی گفت: مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری در شهرستان سلماس برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود