Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما ی مرکز کرمان و به نقل از استانداری  استاندار کرمان به همراه جمعی دیگر از مسئولان استان روز دوشنبه 28 آبان ماه در تهران با رییس ستاد دیه کل کشور دیدار و گفتگو کرد
در این جلسه که به مناسبت برگزاری دومین کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان در اسفند ماه سال جاری برگزار شد ، مقرر شد بر اساس سیاست های راهبردی و رویکردهای اتخاذ شده شماری از زندانیان جرائم غیر عمد واجد شرایط آزادی از زندان ،آزاد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد فدائی، استاندار کرمان و جانشین رییس شورای سیاست‌گذاری کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان با تشکر از اقدامات ستاد دیه کشور در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، افزود: بنا بر اعلام مسئولان 335 زندانی جرائم غیر عمد در استان کرمان وجود دارد که امیدواریم با همکاری ستاد دیه و به برکت نام و یاد شهداء تعدادی از این زندانیان در خلال برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهدا از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های شان بازگردند.
اسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد دیه کشور هم در این جلسه با استقبال از ابتکار ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان، گفت: این کنگره  به نام شهدا است وحرکت‌های آموزشی و فرهنگی آن هم ارزشمند و مورد توجه است. ما هم بر حسب وظیفه  با جدیت در این مساله وارد می شویم و برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تلاش می کنیم.
وی  گفت: نقش‌آفرینی ستاد دیه در تصویب قوانینی مانند اجباری شدن بیمه شخص ثالث موجب شده  تا از افزایش پرشمار زندانیان دیه جلوگیری شود. اگر این قوانین تصویب نمی‌شد اکنون با جمعیت 300 هزار نفری زندانیان در این بخش روبه‌رو بودیم
سرهنگ کاظمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله نیز در این جلسه درباره رویکردهای دومین کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان گفت: برنامه های این کنگره بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای کنگره‌های استانی در شش محور تنظیم شده است که محورهای خدماتی حمایتی ، فرهنگی، هنری، تربیتی و آموزشی، علمی و پژوهشی از جمله آنها است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شهدا کنگره تهران دیه ستاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد