Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک تجارت با اعطاي 3842 ميليارد ريال تسهيلات براي تعويض 19214 هزار تاکسي فرسوده، در کاهش آلودگي هواي پايتخت مشارکت کرده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، اين بانک به عنوان يکي از سه بانک شرکت کننده در طرح جايگزيني تاکسي هاي فرسوده، از آغاز اين طرح تا پانزدهم آبان ماه سال جاري تعداد 19هزار و 214فقره تسهيلات خريد تاکسي به مبلغ سه هزار و 842 ميليارد ريال پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک تجارت بهمن ماه سال 94 با هدف کاهش آلاينده‌هاي هوا، ارتقاء سطح رفاه عمومي، احترام به شهروندان و افزايش ايمني مسافران، پرداخت تسهيلات طرح نوسازي ناوگان تاکسي‌هاي فرسوده براي 30 هزار دستگاه تاکسي را بر عهده گرفت و ازجمع 25.623 متقاضي دريافت تسهيلات که نام آن ها در سامانه نوسازي خودرو هاي فرسوده به ثبت رسيده تاکنون 19.214 متقاضي تسهيلات خود را از اين بانک دريافت کردند.
با توجه به پديده وارونگي هوا که اغلب در ماه هاي پاياني سال در کلان شهر ها روي مي دهد،بانک تجارت نيز به سهم خود با اعطاي تسهيلات براي توسعه خطوط مترو،نوسازي ناوگان اتوبوس راني و تاکسي هاي شهري،گسترش خدمات الکترونيکي و ارائه خدمات کيف پول الکترونيک براي استفاده شهروندان در پرداخت هاي خرد شهري در راستاي کمک به کاهش آلودگي هوا گام برداشته است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تکمیل ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده کشور خبر داد و افزود: هم‌اکنون نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور شروع شده و بیش از ۸۲ هزار واحد در کشور بهره برداری شده است.

وی با یادآوری اینکه برنامه امسال این شرکت، آغاز نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید و بهره برداری از ۱۰۰ هزار واحد نوسازی در سطح کشور است، گفت: با بهره‌برداری از ۲۵ هزار واحد نوسازی شده جدید، ۷۵ هزار واحد دیگر در برنامه تحویل در سال جاری قرار می‌گیرند که انتظار می‌رود تا این رقم افزایش بیشتری یابد.

اجرای بسته تشویقی در ۸۲ درصد مساحت بافت‌های فرسوده شهرها

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مشوق‌های شهرسازی که امکان بومی‌شدن دارند در تسریع نوسازی‌ها نقش عمده‌ای ایفا کرده‌اند، توضیح داد: بسته تشویقی شهرسازی برای نوسازی واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده در ۵۲۹ شهر اجرا شده است که اجرای این طرح ۸۲ درصد سطح بافت‌های ناکارآمد و یک چهارم مساحت کشور را پوشش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۴۴ شهر بسته تشویقی بومی خود را تدوین کرده‌اند و این بسته‌ها در این شهرها در حال اجراست.

آئینی با یادآوری اینکه در سال گذشته آمار صدور پروانه در ۲۰۳ شهر کشور نسبت به سال پیش از آن افزایشی بود، گفت: بالاترین آمار صدور پروانه در ۱۰ سال گذشته در سال ۱۴۰۲ ثبت شد که این رقم در شهر تهران معادل ۲۳ هزار واحد بوده است.

وی ادامه داد: سهم بافت‌های فرسوده در کل ساخت و سازهای شهری کشور با ۲.۸ درصد رشد به ۲۱.۸ درصد رسیده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان رتبه نخست تا سوم را در سال گذشته در زمینه نوسازی به خود اختصاص دادند، گفت: از نظر تحقق برنامه بازآفرینی شهری شهرهای تهران، مشهد و کرمانشاه رتبه‌های نخست تا سوم را داشتند.

کد خبر 6080087 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • تاکسی های فرسوده همدان در انتظار نوسازی
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است