Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، سرهنگ مسعود جهانگیری درباره برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: درود بر روان پاک معمار کبیر انقلاب که 8 ماه قبل از شروع جنگ تحمیلی فرمان تشکیل بسیج را دادند و این سبب شد که یک وجب از خاک جمهوری اسلامی به دست دشمن نیفتد.

وی افزود: نشست بصیرتی ویژه فرماندهان و شورای حوزه‌­ها و پایگاه‌ها، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج در طول عمر انقلاب، دیدار از آسایشگاه جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه­‌هایی است که برای این هفته پیش‌­بینی شده ­است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی، بومی و محلی، برگزاری کارگاه­‌های تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق در راستای خنثی سازی پروژه جنگ نرم ایجاد شده برای خانواده‌­ها، برگزاری شب شعر با همکاری خیران و اداره بهزیستی نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره تأکید فراوانی بر تحقق اقتصاد مقاومت داشته­ و دارند، گفت: شجره طیبه بسیج همواره در این جهت فعالیت‌­های گسترده‌ای صورت داده ­است و طی هفته بسیج امسال نیز چندین پروژه اقتصاد مقاومتی در سطح ناحیه شاهین شهر افتتاح می‌شود.

جهانگیری با بیان اینکه چندین پروژه­ و سالن­ ورزشی برای استفاده عموم بسیجیان و همشهریان با هزینه‌­ای بالغ بر یک میلیارد تومان در هفته بسیج امسال افتتاح خواهد شد، گفت: برگزاری جشن گرامی­داشت هفته وحدت در جهت پیشگیری از آسیب‌­های اجتماعی و همچنین افتتاح پروژه­‌های عمرانی ایجاد شده توسط گروه‌­های جهادی از دیگر برنامه‌­های درنظر گرفته شده برای هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه همایش اقتدار بسیجیان با حضور همه اقشار در روز 5آذر به عنوان شاخص‌­ترین برنامه هفته بسیج برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری همایش میثاق صالحین با حضور حلقه‌های صالحین شهرستان در مصلای نماز جمعه، برگزاری دوره فقه بازار و برگزاری مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه‌­های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با بیان اینکه یادواره شهدای ترور و شهید شاخص ترور شهید محمد طاها اقدامی در هفته بسیج برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: از طرح‌های کشاورزی شهرستان نیز حمایت‌های فراوانی شده و مبلغی بالغ بر 32 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان اعطا شده ­است.

وی تصریح کرد: تعداد 30روز اردوی جهادی صالحین و 10 اردوی جهادی 3 روزه ویژه مهندسان برای هفته بسیج پیش‌­بینی شده ­است و طی آن 7 تیم پزشکی برای ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام خواهند شد، برنامه شیفت ایثار نیز توسط بسیجیان در 4 واحد صنعتی انجام می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی و مقام معلم در بسیج امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074438 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان