Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید حسینی نژاد، معاون توسعه و اشتغال اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ۹۵۰ هزار مترمربع سالن پرورش قارچ در کشور وجود دارد که از این میزان ۳۷ هزار مترمربع معادل 4 درصد کل کشور در استان است.

وی افزود: 3 درصد واحد‌های تولید قارچ کشور در خوزستان وجود دارد.

شرکت کشاورزی جلگه دز با عملکرد قابل قبول خود در زمینه پرورش قارچ موفق به راهیابی به دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی در سال گذشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م

رونق تولید قارچ در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد و تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود و تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد. این عدد الان ۳۹ درصد است.

وی افزود: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند و تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرایی ادامه داد: به هنرستان‌های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود و هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود و وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است