Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سردار اشتری رئیس پلیس کشور در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت :خون گرمی مردم این استان همیشه برای ما ثابت شده است ، از زمانی که گروهک های ضد انقلاب در منطقه حضور داشتند پایبندی به نظام و ولایت فقیه، مردمی پایه کار، دلسوز و شریفی هستند و ۱۲ هزار شهید سند این ادعاست

رئیس پلیس کشور گفت:امروز به برکت خون شهیدان، حضور رزمندگان اسلام و بویژه مردم عزیز، انسجام مسئولان و هدایت های مقام معظم رهبری امنیت پایدار در استان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:در شاخص هایی که در بحث امنیت عمومی در ناجا مطرح و ارزیابی می شود، استان آذربایجان غربی یکی از امن ترین استان های کشور است.

وی افزود:ما هیچ نقطه ای در اقصی نقاط کشور نداریم که مشکل امنیتی داشته باشد و این به برکت حضور مردم و اقتدار نیروهای مسلح و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس پلیس کشور بیان کرد:این امنیت در حال حاضر به کل منطقه نیز تسری کرده است و اگر به کشورهای منطقه نگاهی بکنیم می بینیم که می خواستند این نا امنی و جنایات را به داخل کشور ما هم بکشانند اما آمریکا و ایادی آن در حیله های خودشان نیز دچار شکست شدند.

سردار اشتری تصریح کرد:بنابراین ما باید پاسدار این امنیت باشیم و امروز نیروی انتظامی افتخار می کند که پاسدار این امنیت مرز و بوم لست و هر کسی که در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند و به به حقوق دیگران تعدی نمی کند امنیتش محفوظ است.

وی افزود:نیروی انتظامی ۵ هزار شهید در راه مبارزه با ورود و توزیع موادمخدر و امنیت مرز هاو،... بعد از دفاع مقدس تقدیم نموده است که از افتخارات بسیار بزرگ ناجا است در تمام مرزها، روستا ها و شهرها برای برقراری امنیت حضور دارد.

وی گفت:امروز نیروی انتظامی آمادگی کامل برای مقابله و رویارویی با هر توطئه دشمن را دارد که حادثه دی ماه سال گذشته نمونه ای از آن بود که با همکاری موثر مردم تمامی توطئه های دشمن خنثی گردید.

رئیس پلیس کشور افزود:امسال همچنان دشمن شکست خورده، در تلاش بود که بی ثباتی را به کشور بیارود و می گفت تابستان داغی را خواهیم داشت و .... اما با هوشیاری مردم تمامی توطئه های آنان بر ملا شد و مراسم ۱۳ آبان بسیار پر شکوه تر از سال های گذشته برگزار شد، چرا که نعمت امنیت یکی از نعمات بزرگ الهی است و مردم عزیز ما هوشیار بوده و ۲۲ بهمن امسال نیز با مشتی بزرگ، به دهن دشمن خواهیم کوبید.

سردار اشتری افزود:جا دارد از زحمات مرزبانان استان تقدیر کرد که مرزبانی استان در طول شبانه روز مجاهدانه در این مرزها زحمت می کشند و امنیت را بر قرار می کند.

رئیس پلیس کشور گفت:سردار ناصر اصلانی یک نیروی مردمی و انقلابی هستند و از اقدامات موفق ایشان در این استان جای تشکر هست و همچنین سردار مسعود خرم نیا یکی از فرماندهان لایق، صبور، مردمی و با برنامه در کشور هستند و توفیقات خوبی در استان کردستان داشته اند که باید به مردم استان و مسئولین تبریک گفت که ایشان سکان دار امنیت این استان خواهند بود

در پایان این مراسم از خدمات ارزنده سردار اصلانی تکریم و سردار خرم نیا بعنوان فرمانده انتظامی استان معرفی شدند.

 

انتهای پیام/م

 

سردار اشتری در ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها

علی چاله‌چاله رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در حال جمع‌بندی و ارائه خدماتی با هدف بهبود کمی و کیفی نان در سطح استان هستیم که در حوزه‌های مختلف باید کنترل می‌شد و ادارات مختلفی در این زمینه مرتبط بودند.

وی از تهیه سند نان در استان خبرداد و عنوان کرد: متناسب با نیاز استان نسبت به ذخیره‌سازی گندم مرغوب اقدام شده است.

چاله‌چاله گفت: کیفیت نان از نظر استاندار‌های اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی مدنظر قرار گرفته و در حال بهبود است و با مجموعه اقدامات انجام شده نان با کیفیت نسبتاً خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این روند افزایش کیفیت نان استمرار خواهد داشت افزود: تأمین نان کامل و توزیع در استان با توجه به توصیه پزشکان و تأکید استاندار در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: مقرر شده در تعدادی از نانوایی‌ها به صورت نمونه نان کامل پخت و به مردم اطلاع‌رسانی شود و این می‌تواند گام مؤثری در تأمین نان مورد نیاز مردم استان باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است