Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - پنج پرواز فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان صبح چهارشنبه به دليل افزايش مه صبحگاهي و کاهش ديد افقي لغو و شماري از پروازهاي آن با تاخير مواجه شد.

معاون عمليات هوانوردي فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهارداشت: پروازهاي اين فرودگاه صبح امروز به دليل پايين بودن ديد خلبان از حداقل نياز براي نشست و برخاست با مشکل مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علي مصطفوي افزود: مه گرفتگي در فضاي اين فرودگاه تا ساعت 10 و 15 دقيقه صبح ادامه داشت و پس از اين مدت با کاهش غلظت مه و افزايش ديد، پروازها از سرگرفته شد.
وي از پروازهاي شماره 1281 شرکت قشم اير به مقصد تهران، 4560 شرکت ماهان به مقصد تبريز، 4538 ماهان به مقصد تهران ، 2518 کارون به مقصد منطقه نفتي بهرگان و 4561 ماهان به مقصد کرمان به عنوان پروازهايي نامبرد که صبح امروز از فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان انجام نشد.
شهرزاد سليم پور مدير روابط عمومي فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي نيز با اشاره به اينکه پروازهاي ياد شده از سوي شرکت هاي هواپيمايي لغو شده است، گفت: دلايل مختلف شرکت هاي هواپيمايي را مجبور به لغو اين پروازها کرده است.
وي اظهارداشت: براي انجام برخي پروازها بايد هواپيما از مقصد ديگري به اصفهان مي رسيد و سپس از اين مبداء مسافرگيري مي کرد و به دليل اينکه صبح امروز فرود در اين فرودگاه امکان پذير نبود، شرکت هاي هواپيمايي براي جلوگيري از بي نظمي در زمان ساير پروازهاي خود مجبور به لغو اين پروازها شدند.
فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي در شرق اصفهان داراي 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جايگاه پذيرش انواع هواپيماي مسافربري و ترمينال پروازهاي داخلي و خارجي است.
2093/ 6022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابطال پروازها تا ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین تمدید شد

پروازهای فرودگاه‌های مهراباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین باطل شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال تمدید صدور نوتام هوانوردی، پروازهای فرودگاه‌های مهراباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور تا ساعت 6 صبح فردا 27 فروردین باطل شد.

رضا کارگر سخنگوی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه در پی پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت ایران در دمشق، برخی پرواز‌ها از جمله پرواز‌های فرودگاه مهرآباد و سایر فرودگاه‌های واقع شده در نیمه غربی کشور باطل شدند افزود: مسافران نگران پولی که پرداخت کرده اند نباشند، چون طبق مقررات، پس از لغو هشدار هوانوردی (نوتام) شرکت‌ها با برقراری پرواز‌های فوق العاده، مسافران را باز خواهند گرداند یا در نهایت، هزینه بلیت به آنها مسترد می‌گردد.

وی افزود: علاوه بر فرودگاه مهرآباد، پرواز‌های فرودگاه‌های اصفهان، شیراز، بوشهر، سنندج، ایلام، کرمان و سایر پرواز فرودگاه‌های غرب کشور نیز باطل شده است.

پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) تا ساعت 5 صبح فردا باطل شد
همچنین مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام کرد ️براساس اطلاعیه صادره هوانوردی از سازمان هواپیمایی کشوری تا 6 صبح فردا (دوشنبه) کلیه پروازها لغو شده است. ️اگر این هشدار تمدید نشود، پروازها برقرار و اگر تمدید شود، باطل شدن پروازها ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • لغو پرواز های شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور باطل شد
  • با رفع محدودیت های پروازی فرودگاه امام عملیاتی می شود
  • ابطال پروازها تا ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین تمدید شد
  • تمدید لغو پرواز‌ فرودگاه‌ها تا ساعت ۶ صبح ۲۷ فروردین ماه
  • اطلاعیه فرودگاه‌های کشور درباره کنسلی و لغو پروازها
  • برنامه پروازهای لغو شده فرودگاه اصفهان امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + جدول