Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه عجب شیر از برگزاری ۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در این شهرستان خبر داد. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازعجب شیر، سرهنگ پاسدار محمد رضا هنرور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان عجب شیر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت:بسیج یک جنبش خود جوش مردمی و یک فرهنگ اصیل اسلامی ، انقلابی است و هر جا انقلاب اسلامی در معرض خطر دشمن قرار گرفته وارد میدان شده و حضور مؤثر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه، حرکتی هم سو را به دنبال دارد.

فرمانده سپاه عجب شیر در ادامه خاطر نشان کرد: بسیجیان خادمان ملت بوده و افرادی هستند که برای دفاع از این خاک و آب سینه ستبر می‌کنند و مظهر پیشرفت، ایستادگی، وحدت و خدمت خالصانه هستند و اثرگزاری بسیج نیز  امروز بسیار فراتر و گسترده‌تر است و حتی در آنسوی مرزهای کشورمان نیز شاهد حضور این نیروی مردمی هستیم.

اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان آذرشهر برگزار می‌شود60 برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در مرند اجرا می‌شودخدمات ارزشمند بسیج در مناطق محروم به‌ وضوح قابل‌رؤیت است13 صندوق قرض‌الحسنه محله‌محور در مساجد اهر به همت بسیج تشکیل شدطرح رضویون بسیج در شهر و روستاهای شهرستان اهر اجرا می‌شود

هنرور با اشاره به اینکه تلاش‌های دشمن در محورهای اقتصادی و جنگ روانی برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است گفت: خبرنگاران نیز باید با تشریح خدمات 40 ساله در خنثی شدن این نقشه‌ها سهیم شوند.

وی در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان نیز اشاره کرد وگفت: همزمان با هفته بسیج بیش از 130 عنوان برنامه پایگاهی و 20 برنامه شاخص در این شهرستان برگزار خواهد شد که دیدار با امام جمعه محترم، نشست‌های بصیرتی، غبار روبی مزار شهدا و دیدار از خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاها، اجرای مسابقات متنوع، برگزاری یادواره‌های شهدا و اجتماع بزرگ بسیجیان در روز 5 آذر، افتتاح خانه محروم از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان عجب شیر است.

فرمانده سپاه عجب شیر به دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت:اعزام اکیپ‌های درمانی،ویزیت رایگان و غربال گری سلامت،اهدای 5 سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد،حضور بسبجیان در نماز جمعه، برپایی میزخدمت با حضور فرماندار ومسئولین ادارات شهرستان،تجلیل از پیشکسوتان و نخبگان بسیجی نیز ازدیگر برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان است.

گفتنی است هفته بسیج از 29 آبان آغاز و برنامه‌های این هفته تا 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان

حسین خواجه مظفری در نشست خبری که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر (۵ تا ۱۱ اردیبهشت) ۲۱۰ برنامه متنوع برگزار می‌شود.

او افزود: شب گذشته ۲۳ کارگر گلستانی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام شده اند.

خواجه مظفری ادامه داد: برگزاری همایش، تجلیل از کارگران برتر، دیدار با خانواده آسیب دیده کارگر، عطر افشانی گلزار شهدا، افتتاح دفاتر کاریابی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام است.

او افزود: ۲۹۵۹ کارگر گلستانی در سال ۱۴۰۲ بیمه بیکاری دریافت کردند که این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱،۱۵ درصد کاهش داشته است.

خواجه مظفری گفت: در حال حاضر ۳۵۲ تشکل کارگری در استان فعال هستند و این آمار نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود