Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@07:01:00 GMT

رئیس جدید اینترپل انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۶۹۸

پلیس بین‌الملل (اینترپل) رئیس جدید خود را انتخاب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، پلیس بین‌الملل (اینترپل) رئیس جدید خود را انتخاب کرد. پلیس بین‌الملل در بیانیه‌ای که در حساب توئیتری این سازمان منتشر شد، «کیم جونگ یانگ» پلیس اهل کره جنوبی، را به‌عنوان رئیس جدید خود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا، انتخاب کیم جونگ یانگ به‌عنوان رئیس جدید پلیس بین‌الملل را تبریک گفت. کیم بر کرسی «منگ هونگوای» رئیس پیشین این سازمان می‌نشیند که پس از ورود به چین از سوی مقام‌های این کشور بازداشت شد.

مایک پمپئو روز گذشته -سه‌شنبه- با تبریک انتصاب کیم گفت: «از تمام کشورها و سازمان‌های عضو اینترپل که به قانون احترام می‌گذارند، می‌خواهیم که رهبران خود را با صداقت انتخاب کنند. به باور ما، انتخاب کیم در راستای همین هدف بوده است.»

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پلیس اینترپل کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ظهر امروز بیش از ۳۲۷ هزار نفر نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در آزمون دکتری ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کرده که تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است.

کریمیان تاکید کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳