Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:31:23 GMT

آتش سوزی در نمایشگاه کتاب مشهد مهارشد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۷۳۷

آتش سوزی در نمایشگاه کتاب مشهد مهارشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آتشپاددوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: صبح امروز چهارشنبه ۳۰ آبان۹۷ آتش سوزی در نمایشگاه بین المللی مشهد، سالن عطار اتفاق افتاد که توسط آتش نشانان مهار  شد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: آتش سوزی از قسمت اتاق برق اصلی سالن آغاز شده و به قسمتی از نمای جلوی سالن رسیده بود  و بعلت مجاورت کتاب‌های نمایشگاه در نزدیکی حریق و پیشروی آن به دیگر کتاب‌های داخل سالن توسط آتش نشانان جلوگیری بعمل آمد و سریعا مهار و اطفا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: آتش نشانان از دو ایستگاه عملیاتی ۱۷و۳۱ همراه با ۶ دستگاه خودروی اطفا حریق و ۲۲ آتش نشان در محل عملیات کردند و نیز با توجه به حجم بسیار زیاد دود در سالن ۵۰۰ متری عطار، اقدام به تخلیه دود و ایمن سازی محل نمودند.

رضایی اظهار داشت: با توجه به اینکه کانون حریق از قسمت اتاق برق مشهود است، اما علت دقیق بروز حریق و میزان خسارت وارده حاصل از این آتش سوزی در دست بررسی میباشد.

انتهای پیام//م. خ   مهار آتش در نمایشگاه بین المللی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه

سخنگوی آتش نشانی تهران: ساعتی پیش براثر حریق منزلی در مجیدیه یک مرد ۶۰ ساله با تایید عوامل اورژانش جان خود را از دست داد. حریق هم اکنون اطفا و محدوده ایمن سازی شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد