Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از فروش ۴۷۵ میلیون تومانی بن کتاب در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد.

فیروز فاضلی با اشاره به استقبال خوب مردم از چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: در مجموع چهار روز برگزاری این نمایشگاه بیش از ۶۹ هزار نفر از کتب ارائه شده این نمایشگاه در ۲۰۴ غرفه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بیش از ٤٠٠ ناشر کشوری و استانی در نمایشگاه حضور داشتند، تصریح کرد: ۳۴ ناشر گیلانی در غرفه‌های مستقل و ١٥ ناشر نیز به صورت تجمیعی کتب خود را ارائه کردند.

 

فاضلی اظهار کرد: بیش از ۶۷ هزار و ۷۳ عنوان کتاب با تخفیف ٣٠ درصدی در این نمایشگاه عرضه شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در مجموع ۷۰۰ میلیون تومان بن به نمایشگاه اختصاص یافته است افزود: طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، ۴۷۵ میلیون تومان بن کتاب فروخته شد.

 

وی با بیان اینکه ناشران استانی نیز خواستار برپایی سالانه نمایشگاه جهت معرفی کتب خود هستند خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از ۲۲ برنامه جانبی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان برگزار شد.

 

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان تا پایان روز پنج‌شنبه(۱ آذر) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان در رشت پذیرای علاقمندان است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی ارومیه آذربایجان غربی ارزانی استان همدان هفته وحدت سفر استانی خوی هفته بسیج وحدت چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان فروش بن کتاب بازدید از نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند