Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن مقدم پیش از ظهر چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان با بیان اینکه در مجموع هزار و ۴۷ میلیارد تومان میزان تسهیلات ازدواج در استان بوده است، گفت: از این میزان ۹۸۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی بیان داشت: در مجموع ۹۳ درصد تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک های لرستان با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات از سوی بانک های خصوصی در این زمینه مطلوب نیست، گفت: اولویت اصلی بانک های دولتی پرداخت تسهیلات ازدواج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم عنوان کرد: طی هشت ماه نخست امسال در مجموع ۲۲ هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات ازدواج در استان شده اند.

کد خبر 4464734

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد ستاد ساماندهی امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مطلوب بارندگی‌های بهاری بر کشت آبی استان مرکزی

علیرضا کیشانی با اشاره به افزایش بارش‌های بهاری سال جاری نسبت به سال قبل، بیان کرد: این بارندگی‌ها در افزایش میزان آب‌های زیرزمینی و آب‌های جاری تاثیرگذار بود که اثر مثبت آن بر مزارع آبی است.

وی خاطر نشان کرد: مزارع دیم تاثیر قابل توجهی از بارندگی‌های بهاره دریافت نمی‌کنند و بیشترین تاثیر را بر این قسمت بارندگی فصل پاییز و اوایل زمستان دارد که به دلیل کمبود بارش در سال گذشته به بخشی از مزارع گندم دیم استان خسارت وارد شد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی عنوان کرد: استان مرکزی در مجموع ۴۳ هزار هکتار گندم آبی، ۴۵ هزار هکتار جو آبی دارد که هم‌اکنون وضعیت مناسبی دارند.

کیشانی اظهار کرد: اواسط اسفندماه سال گذشته که کاهش دما رخ داد قسمتی از مزارع بخش مرکزی ساوه آسیب دید که با مجموع اطلاع رسانی‌ها و تمهیدات در نظر گرفته شده بخشی از این خسارت جبران شد و در خصوص سرمازدگی مزارع مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • تاثیر مطلوب بارندگی‌های بهاری بر کشت آبی استان مرکزی
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • دلیل پرداخت نشدن وام ازدواج / بانک ها پولی برای دادن وام ازدواج ندادند
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان