Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@14:06:48 GMT

لیست خرید برانکو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۴۹۵۳

لیست خرید برانکو مشخص شد

رکنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست خرید‌های تیمش برای نیم‌فصل را مشخص کرده است.

پرسپولیس نیم‌فصل دوم لیگ برتر را با این هدف آغاز خواهد کرد که جدا از مدعی بودن در هر دو جام داخلی مجدد برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان تلاش کند. از این رو برانکو ایوانکوویچ قصد دارد با جذب چند بازیکن کمبود‌های تیمش را در پست‌های مختلف برطرف سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس در نشست اخیرش با مدیریت باشگاه پرسپولیس مشخص کرده چه نفراتی را برای چه پست‌هایی مدنظر قرار داده است. یک مدافع میانی، یک دفاع چپ به همراه یک بازیکن در خط حمله با خصوصیاتی متفاوت با منشا و علیپور پست‌های مدنظر مرد کروات برای تقویت تیمش هستند.

خبر دیگر از پرسپولیس اینکه این تیم زمین چمن پژوهشگاه نفت را برای برگزاری تمرینات تیمش تا پایان سال جاری مدنظر داشت، اما از آنجا که این زمین فاقد رختکن و دوش است، سرخپوشان چندان راضی به تمرین در این زمین نیستند. با توجه به این قضیه آنها خواستار استفاده از استخر این مجموعه هستند و در این زمینه مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با همتایان خود در پژوهشگاه نفت ادامه دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! 300 هزار تومان بسته حمایتی برای هر خانواده 4 نفره ! تصاویر جالب از سلفی مرد تایلندی با بوفالوی خندان! افزایش دستمزد کارگران هفته آینده مشخص می شود! وحشتناکترین اتفاق برای مجری در پخش زنده + فیلم گرانفروشی وحشتناک قطعات ماشین در بازار / مسئول کیست؟! کشف بقایای کشتی نوح در ایران / امریکایی ها پیدا کردند انتشار عکس های لحظه مرگ مادر و کودک در رودهن! + جزییات این زن بیوه در پارک کرج چادر زده بود! / سرنوشت تلخ یک زن بی خانمان

منبع: رکنا

کلیدواژه: پرسپولیس سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیم فصل حمله مرد خرید عکس فیلم ایران اعدام ازدواج دانشجو پاکستان مرد کشف دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس