Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیاس حضرتی، قائم‌مقام حزب اعتمادملی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در مصاحبه تفصیلی با تسنیم، با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان حتما در انتخابات 1400 شرکت می‌کنند، درباره کاندیداهای جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار می‌دارد "تا آنجایی که من خبر دارم، آقای عارف مصمم است در انتخابات 1400 کاندیدا شود، آقای جهانگیری قاعدتاً باید بیاید و علاوه بر اینها نفرات دیگری هم هستند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بخش از صحبت‌های الیاس حضرتی با واکنش‌ رسانه‌های جریان اصلاحات روبه‌رو شد، برای مثال روزنامه قانون با تیتر "انحراف انتخاباتی" به‌ استقبال سخنان حضرتی رفت و نوشت "اسحاق‌ جهانگیری شاید در انتخابات سال 96 به‌ دلیل فرصت‌هایی که به‌ وجود آمده بود و رویدادهایی که ایجاد شد می‌توانست رای به خود اختصاص دهد ولی با توجه به مشکلات اقتصادی که در جامعه به‌ وجود آمد و ناکارآمدی که ایجاد شد بی‌شک در میان بدنه اجتماعی و افکار عمومی هیچ جایگاهی دیگر ندارد... فرد دیگر یعنی محمدرضا عارف که الیاس حضرتی نام آن را به‌زبان آورده است نیز از همان ابتدا جایگاه یک کاندیدای ریاست‌جمهوری را نداشت."

روزنامه شرق نیز با تیتر "کرکره انتخابات 1400 را بالا نکشید" برای نقد دیدگاه‌های حضرتی، به سراغ شخصیت‌های اصلاح‌طلب رفته و نوشته "همگی متفق‌القول بر این اعتقاد هستند که بحث انتخابات به طور کلی در شرایط فعلی کشور بلاموضوع است."

محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی کارگزاران در گفتگو با شرق درباره نام بردن از برخی افراد می‌گوید "چه بسا آنها که در این فضا برخی نام‌ها و مصادیق را مطرح می‌کنند یا به نقدهای تند و تیز علیه شرایط امروز کشور می‌پردازند، هدف خودشان ورود زودهنگام به انتخابات باشد."

مجید انصاری، عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با انتقاد از اظهارات حضرتی به شرق گفته است "درباره نام‌هایی هم که مطرح می‌شود نمی‌توانم نیت‌خوانی کنم. حتی بعید است که خود این عزیزان مطلع باشند یا حتی راضی باشند نامشان مطرح بشود اما تجربه نشان داده است که  استقبال پیش از موعد از انتخابات ریاست‌جمهوری برای سوزاندن مهره‌ها مطرح می‌شود  چراکه آنها را در فضای فعلی که سرشار از تخریب است قرار دهد."

مجید انصاری معتقد است "استقبال پیش از موعد از انتخابات ریاست‌جمهوری برای سوزاندن مهره‌ها مطرح می‌شود "

رسول منتجب‌نیا قائم مقام پیشین اعتماد ملی نفر دیگری بود که شرق از وی در نقد صحبت‌های حضرتی پرسیده است. منتجب‌نیا در مقام پاسخ گفته است "الان نه فصل انتخابات است و نه این طرح گزینه‌ها و مصادیق. چه بسا طرح نام‌ها الان به اختلافات موجود هم دامن بزند چراکه اگر فی‌المثل نام حسن را مطرح کنیم می‌گویند چرا حسین را مطرح نکردی و قس علیهذا."

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم

کاندیدای ریاست فدراسیون ترای اتلون در مجمع انتخاباتی این فدراسیون به نحوه برگزاری مجمع اعتراض کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خب رگزاری تسنیم، در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون، مهدی گودرزی یکی از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون هنگام ارائه برنامه خود در مجمع اعلام کرد که مجمع به دلیل این که از زمان ثبت‌نام کاندیداها بیش از یک سال سپری شده، غیرقانونی است که این مسئله با واکنش اسبقیان رئیس مجمع مواجه شد‌.

وی پیش از شروع صحبت‌های خود به نامنی که پیش از این سرپرستی فدراسیون سخ گانه (ترای اتلون) را برعهده داشت، درخواست کرد که اعضای هیئت رئیسه خود را معرفی کند که در پاسخ، اسبقیان به گودرزی گفت: این مجمع انتخاباتی است و نباید مسائل شخصی را در آن دخیل کنید.

گودرزی افزود: به خاطر احترامی که به مجمع دارم، در انتخابات حضور پیدا کردم، اما پیگیر اعتراض خود خواهم بود.

گودرزی به رعایت نشدن مواد اساسنامه در زمان نامنی اعتراض و خاطرنشان کرد: نامنی زمانی که سرپرستی فدراسیون را برعهده داشت، مواد اساسنامه را رعایت نکرده و شناختی به اعضای هیئت رئیسه نداشت.

اسبقیان رئیس مجمع هم در واکنش به این کاندیدا گفت:  انتخابات با حضور محمود خسروی وفا که نماینده کمیته ملی المپیک است و احمد نامنی که سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی است، به طور قانونی حضور دارد و مشکلی برای برگزاری وجود ندارد. اگر اعتراضی به برگزاری مجمع دارید، بعد از جلسه اعتراض خود را به من اعلام کنید، فعلا اجازه دهید که مجمع برگزار شود.

در این انتخابات، 6 کاندیدا حمید براتی، محمد کاظم حججی، محمد نصیری، مهدی گودرزی، علی‌اکبر حسن‌پورحیدری و جاسم منوچهری برای تصدی پست ریاست فدراسیون رقابت می کنند.

اسبقیان گفت: به دلیل اینکه شاهد برگزاری مجمع قانونی وسالمی باشیم، به نفع هیچ یک از کاندیداها در رای گیری شرکت نکرده و رای نمی‌دهم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • سفر معاون اقتصادی ریاست الوزراء طالبان به ارزگان
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟