Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@20:28:08 GMT

شانس پایین ترامپ برای پیروزی در انتخابات 2020

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۵۳۱۸

شانس پایین ترامپ برای پیروزی در انتخابات 2020

نتایج نظرسنجی اخیر دانشگاه کوینیپیاک آمریکا نشان می دهد به رغم اینکه آمریکایی ها از عملکرد اقتصادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رضایت دارند، عدم رضایت عمومی از او نیز در سطح بالایی قرار دارد.

نتایج نظرسنجی اخیر دانشگاه کوینیپیاک نشان می‌دهد سیاست‌های اقتصادی رئیس‌جمهور آمریکا تاثیری در افزایش سطح محبوبیتش ندارد و احتمالا او شانس پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس دیدگاه های درخشان در خصوص سیاست های اقتصادی ترامپ، به هیچ عنوان تاثیری در افزایش سطح محبوبیت او ندارد و در صورتی که عملکرد او در عرصه اقتصادی منفی شود، به طور حتمی شانس پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 را از  دست خواهد داد.

در نظرسنجی  دانشگاه کوینیپیاک که روز گذشته [سه شنبه] منتشر شد، آمده است: بیش از نیمی از شرکت کنندگان [53 درصد] نظر مساعدی نسبت به اقدامات اقتصادی ترامپ داشتند. این در حالی است که 42 درصد در خصوص عملکرد اقتصادی او به خصوص راه اندازی جنگ تجاری با چین، نارضایتی خود را اعلام کردند.

بر اساس این نظرسنجی، سطح رضایت از اقدامات اقتصادی ترامپ از زمانی که وارد کاخ سفید شده است به بالاترین سطح رسیده است. این در حالی است که فقط 41 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعتبار شغلی ترامپ را به عنوان رئیس جمهور آمریکا قبول دارند و 54 درصد گفته اند او را  به واسطه سیاست هایش در عرصه خارجی، مهاجرت، تسلیحات و روابط نژادی دوست ندارند.

تیم مالوی، رئیس تیم تحقیقاتی دانشگاه کوینیپیاک معتقد است فاصله ای که بین سطح محبوبیت ترامپ [به واسطه شخصیت و رفتار او] و میزان رضایت  از عملکرد اقتصادی او وجود دارد ممکن است او را در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 با مشکل مواجه سازد.

به گفته این کارشناس، سطح محبوبیت ترامپ به واسطه رفتار و شخصیت او پایین است و در صورتی که عملکرد اقتصادی وی نیز در مسیر منفی قرار بگیرد، او علنا بختی برای پیروزی دوباره در انتخابات آمریکا را ندارد. از سوی دیگر، در انتخابات میان دوره ای کنگره، جمهوری خواهان 38 کرسی خود را از دست داده اند و این شرایط را برای رقابت انتخاباتی ترامپ سخت تر خواهد کرد.

همچنین بر اساس پیش بینی های کارشناسان اقتصادی جی پی مورگان، روند رشد اقتصادی آمریکا در سال 2019 کاهش خواهد یافت و به 1.9 درصد خواهد رسید.

با این حال، شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات 2020 به نتایج تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیق در خصوص ادعای دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا  نیز بستگی دارد.

شبکه سی بی اس نیوز نیز روز گذشته با انتشار یک نظرسنجی سطح محبوبیت ترامپ را 39 درصد و میزان رضایت از عملکرد اقتصادی او را 52 درصد اعلام کرد.  / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی روسیه رقم خورد

اقتصاد روسیه در میان نرخ پایین بیکاری رشد اقتصادی ثبت کرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت اقتصادی روسیه اظهار کرد: اقتصاد روسیه در بحبوحه نرخ بیکاری نسبتا پایین، سه درصد رشد ثبت کرد.

او گفت: اقتصاد در برابر نرخ بسیار پایین بیکاری در حال رشد است. این سطح پایین برای یک سال و نیم ادامه دارد، در حالی که رشد اقتصادی تضمین شده است.

وی افزود: چنین نتیجه‌ای نشان می‌دهد که بازار کار ما نسبتا انعطاف‌پذیر است.

سخنگوی وزارت خارجه خاطرنشان کرد: در عین حال، ما سناریوی محافظه‌کارانه‌ داریم که در آن خطرات مربوطه گنجانده شده است.

به نقل از بیزنس، وزارت اقتصادی روسیه انتظار دارد که نرخ بیکاری روسیه در سال جاری در محدوده سه درصد باقی بماند.

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد