Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@08:28:51 GMT

بسیج ، رمز پیروزی ومقابله با دشمن

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۵۴۴۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  در دیدار جمعی از فرماندهان و بسیجیان  استان به مناسبت هفته بسیج با تبیین اهمیت  ابتکار امام خمینی (ره)در تشکیل بسیج گفت: اگر از ظرفیت بسیج چشم پوشی می کردیم این حجم گسترده ای از پیروزی ها شکل نمی گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی  با اشاره به کینه توزی ها و تبلیغات سنگین و سخت دشمنان ایران اسلامی از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا کنون افزود: برای مقابله با تهاجم اقتصادی و رسانه ای دشمن بهره مندی از تفکر بسیجی تعیین کننده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بسیج را مظهر بصیرت ودشمن شناسی معرفی کرد وگفت: انقلاب اسلامی متکی به پشتوانه نیروی مردمی و بسیجی است و پیروزی های امروز در عراق، سوریه و یمن نتیجه همین نگرش است

حجت الاسلام والمسلمین  خاتمی چتر بسیج را در جامعه گسترده و فراگیر دانست وافزود: هر خطری انقلاب را تهدید کند سینه بسیجی  سپر آن است.

فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان هم از اجرای هزار و 700 برنامه در 120 عنوان در گرامیداشت هفته بسیج دراستان خبر داد.

به گفته سردار کرمی 72 طرح نیز درزمینه محرومیت زدایی و سازندگی درهفته بسیج بهره برداری میرسد.

وی با اشاره به  اجرای سالانه حدود 15 هزار فعالیت فرهنگی بسیج استان ،نمایش فصل شیدایی را که منجر به بازدید 200 هزار نفر از آن شد،یکی از نمونه کارهای موفق فرهنگی دانست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زنجان بسیج کینه دشمن انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند