Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@02:08:35 GMT

«کلاه قرمزی» به پایان راه می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۵۵۶۴

«کلاه قرمزی» به پایان راه می‌رسد؟

  از زمانی که تلویزیون تصمیم گرفت «کلاه قرمزی» را در اعیاد به روی آنتن ببرد نزدیک دو سال می‌گذرد، این برنامه اکنون به پایان راه نزدیک شده و چند قسمتی بیشتر برای پخش ندارد.

به گزارش ایسنا، شبکه دو سیما از پخش قسمت جدید مجموعه‌ی کلاه قرمزی در شب میلاد پیامبر اکرم(ص) خبر می‌دهد. این مجموعه روز شنبه (سوم آذر ماه) ساعت ۲۱ و ۱۵ به روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به طور کلی ۲۲ قسمت از مجموعه‌ی «کلاه قرمزی» به شبکه دو سیما تحویل داده شده است که بیشتر قسمت‌های آن در اعیاد و مناسبت‌های شاد به روی آنتن رفته است.

پیش از این و در آخرین سری که از مجموعه «کلاه قرمزی» به روی آنتن رفت، زنده‌یاد دنیا فنی‌زاده عروسک‌گردانی «کلاه قرمزی» را بر عهده داشت و در این سری شیما بخشنده جایگزین او شد.

مجموعه «کلاه قرمزی» نوروز ۹۷ با عروسک‌های جدیدی از جمله خونه بغلی، موش، گربه و عروسک «داداش گلم» پخش شد.

«کلاه قرمزی» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی، کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب که با چند نسل از مخاطبان خود همراه بوده و لحظاتی با نشاط را همراه عروسک‌های این مجموعه به مخاطبان خود عرضه می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کلاه قرمزی ایرج طهماسب برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین و ضد صهیونیسم جهان معرفی می‌شوند
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • روایت فانتزی از جنایات استعمار
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟