Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته طهماسبی ظهر امروز چهارشنبه در آیین نکوداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با اشاره به برنامه های هفته کتاب در لرستان اظهار داشت: در سطح استان ۳۰ کتابخانه نهادی داریم که از تمام ظرفیت های این کتابخانه ها در این هفته استفاده شد.

وی با اشاره برگزاری این برنامه ها در سطح اقشار مختلف گفت: بیش از ۳۸۰ برنامه طی این هفته در کتابخانه ها، مناطق کمتر برخوردار، روستاها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار شد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان با اشاره به اجرای برنامه های بومی و محلی در هفته کتاب تصریح کرد: سعی شد از این ظرفیت برای توجه جوانان به این حوزه استفاده کنیم.

طهماسبی با اشاره به برگزاری جشن های مختلف متناسب با ظرفیت های بومی و محلی در شهرستان های مختلف گفت: در سطح استان مسابقه کتابخوانی «فروغ صبح دانایی» با شرکت ۵۰ هزار نفر را برگزار کردیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز فضای مجازی به تهدید در جامعه تبدیل شده است، گفت: امروز باید با استفاده از فرهنگ غنی که داریم در این حوزه فرهنگسازی کرده و کتاب را وارد سبد کالای خانواده ها کنیم.

کد خبر 4464786

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد هفته کتاب و کتاب خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند