Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشکده علوم اداری و اقتصادی فردوسی مشهد در اقدامی هماهنگ سخنرانی عباس آخوندی را تحریم کرده و باعث شدند صندلی‌های سالن محل سخنرانی خالی بماند.

به گزارش مشرق، تصاویر عدم استقبال از سخنرانی عباس آخوندی در دانشکده علوم اداری و اقتصادی فردوسی مشهد موضوعی است که امروز در فضای مجازی میان دانشگاهیان دست به دست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید:

فیلم/ دست نوشته های دانشجویان در استقبال از آخوندی

یکی از دانشجویان این دانشکده در این رابطه می‌گوید عباس آخوندی به عنوان سخنران به همایشی در دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی دعوت شد و در اقدامی هماهنگ همه دانشجویان این همایش رو تحریم کرده و به نشانه اعتراض مقابل در تجمع کردیم.

یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه فردوسی هم در این رابطه گفت: عملکرد آخوندی در سال‌های گذشته موجب شده تا نه تنها دانشجویان بلکه اکثریت مردم حتی حاضر نمی‌شوند دیگر سخنان او را بشنوند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف دانشگاه فردوسی عباس آخوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد

 حبیب غزنوی  اظهار کرد: در نامه دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مجاز به پذیرش سه دانشجو رشته پرستاری در مقطع دکتری شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی دکتری رشته پرستاری کمک بزرگی به ارتقاء جایگاه دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های بزرگ سیستان و بلوچستان است و در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۴۰۲ عضو هیات علمی دارد.

وی عنوان کرد: در سه سال گذشته چندین رشته در مقاطع تحصیلی مختلف، بخصوص در مقطع دکتری و تخصص از جمله گوش و حلق بینی و اندو به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزوده شده که ماحاصل تلاش های صورت گرفته به منظور ارتقاء حوزه آموزش بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • توصیه عباس آخوندی برای روزهای بعد از حمله سپاه به اسرائیل /تا آخرین لحظه طرفدار دیپلماسی هستیم /هیچ کس در منازعه دست خود را رو نمی کند
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • دریافت مجوز دو رشته جدید علوم توانبخشی و پیراپزشکیِ در مشهد
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است