Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی پیش از ظهر چهارشنبه در پنجمین مجمع ایثار و جهاد سمنان به میزبانی جهاد کشاورزی استان ضمن بیان اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب قرار داریم و در این مدت دشمن با انواع دسیسه‌ها کوشید تا قطار انقلاب را متوقف کند، ابراز داشت: دشمن که گزینه نظامی را ناکارآمد می‌داند از طریق جبهه فرهنگی می‌کوشد تا به اهداف خود دست یابد، بنابراین در جنگ فرهنگی نیازمند سنگر سازان بی سنگر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه سنگر سازان بی سنگر از سرمایه‌های انسانی ارزشمند این نظام اسلامی هستند، اضافه کرد: این افتخارات باید ثبت و به آیندگان انتقال داده شود.

نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی ضمن بیان اینکه متاسفانه امروز جهادگران برای اداره زندگی خودشان مشکل‌دارند، ابراز داشت: مدیران باید پیگیری امور مربوط به بازنشستگان و کارمندان جهاد کشاورزی را در اولویت کار خود قرار دداده و در راستای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

تقوی در ادامه تصریح کرد: توجه به مناطق محروم به عنوان یک فعالیت جهادی می‌بایست در راس برنامه‌های مدیران جهاد کشاورزی قرار گیرد ازاین‌رو انتظار می‌رود مدیران در این خصوص برنامه‌های لازم را تدبیر کنند.

وی ضمن بیان اینکه سرمایه‌های مادی ومعنوی فراوانی در کشور وجود دارد، اضافه کرد: عاشورا، اعتقاد به مهدویت و اسلام به عنوان سرمایه‌های معنوی محسوب می‌شوند که باید به عنوان یک اصل مورد توجه جهادگران واقع شود.

کد خبر 4464784

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سمنان وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند