Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل امروز در نشستی با فرماندار خلخال، هدف از افزایش کتابخانه های سیار در مناطق مختلف استان را توزیع متوازن امکانات مطالعه در مناطق محروم روستایی استان و بهره مندی علاقه مندان به مطالعه کتاب در این مناطق ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اقدام لازم برای خرید خودرو با هدف افزایش کتابخانه های سیار برای استفاده اهالی روستاهای فاقد کتابخانه ثابت در مناطق مختلف این استان صورت گرفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان اینکه کتابخانه سیار تنها گروه فرهنگی ارائه کننده خدمات فرهنگی به جامعه روستایی است، گفت: پنج واحد کتابخانه سیار در شهرستان های اردبیل ، مشگین شهر ، پارس آباد و نمین فعالیت داشته و اقدام لازم برای خرید خودرو و تجهیز آن به کتابخانه سیار با استفاده از اعتبارات استانی انجام شده است.

احدزاده همچنین اظهار داشت: کتابخانه های سیار به ساکنان روستاهای قرار گرفته تا شعاع 20 کیلومتری از مراکز شهرستان ها خدمات کتاب و مطالعه ارائه می کنند.

وی بیان کرد: بیش از 250 هزار جلد کتاب در کتابخانه کانون های فعال این استان موجود بوده و کودکان و نوجوانان از آنها استفاده می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اظهار داشت: 42 نوع فعالیت برای کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تعریف شده و تلاش می شود با معرفی مناسب این کانون ها زمینه برای حضور نسل جدید در محیطی امن و با نشاط فراهم شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه مناطق روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود