Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه یزد با انتقاد شدید از عوامل کشتار مردم یمن و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق بشری اظهار داشت: این‌ها باید شرم کنند از اینکه بخواهند در جامعه انسانی حاضر شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آیت‌الله محمدرضا ناصری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در واکنش به کشتار بی‌رحمانه مردم یمن و سکوت خفت‌بار نهادهای بین‌المللی، گفت: این سکوت مرگبار نهادهای بین‌المللی و مجموعه‌‎های مدعی حقوق بشری در قبال کشتار مردم یمن بیانگر این است که امروز حقوق بشر و انسانیت و جوانمردی در دنیا مرده و همه این‌ها قربانی پول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: الان همه داریم می‌بینیم که مردم یمن دارند کشته می‌شوند و این بخاطر پول عربستان است. امروز انسانیت و شرف و اخلاق در دنیا حاکم نیست و پول و زور است که در دنیا حاکمیت می کند.

امام جمعه یزد با انتقاد شدید از عوامل کشتار مردم یمن و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق بشری اظهار داشت: این‌ها باید شرم کنند از اینکه بخواهند در جامعه انسانی حاضر شوند و اصلا نام انسان بر روی خودشان بگذارند.

ناصری تأکید کرد: شما دارید می‌بینید که کالیفرنیا دو هفته است که در آتش دارد می‌سوزد، اما بعد از ده روز رئیس‌جمهور آمریکا رفته آنجا و بجای آنکه اقدام عملی برای نجات مردم انجام دهد به دنبال مقصرتراشی است، این در حالی است که مردم دارند آنجا در آتش می سوزند.

وی تصریح کرد: سعودی‌ها دارند تز صهوینست‌ها را اجرا می‌کنند، متاسفانه کسانی که خودشان را خادم‌الحرمین می‌خوانند به کشتن مسلمانان مشغولند و این را بخاطر خوشایند اربابانشان در دنیا انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: ملت ایران ایستاده و فریادهایش را سر آمریکا می‌زند و زیر بار ظلم نمی‌رود و عزت‌مند می‌خواهد زندگی کند و به همین خاطر است که قدرت‌های سلطه تلاش دارند تا مردم ایران را در تنگنا قرار دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فیضی صبح سه شنبه در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محورهای مواصلاتی و روستاهای گردشگری منطقه و تعدد پرونده های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه های مرتبط حوزه سلامت است.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.

فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می دانیم.

در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می شناسیم

حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.

وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

کد خبر 6086172

دیگر خبرها

  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • فیلم| همدستی واتس‌اپ با اسرائیل برای کشتار مردم غزه!
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • همدستی واتساپ با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است