Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@22:05:24 GMT

حیوانات آلبینو نیازی به رنگ ندارند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۶۰۹۱

حیوانات آلبینو نیازی به رنگ ندارند

رکنا: تجربه فوق العاده با دیدن حیوان های کاملا متفاوت و با رنگه پوستی عجیب.

باتوجه به رنگ های بی شماری که در دنیای حیوانات وجود دارد، دیدن یک حیوان کاملا سفید و بی رنگ می تواند یک تجربه فوق العاده باشد.

حیوانات آلبینو و هم چنین گونه های تمام سفید، همانند همه حیوانات دیگر هستند با این تفاوت که رنگ آمیزی خاصشان، آنها را یک در یک میلیون کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبینیسم یک اختلال ژنتیکی در تنوع رنگدانه های بدن است.

بیشتر موجودات متولد شده با آلبینیسم دارای پوست سفید یا صورتی با کرک های سفید هستند و برخی (نه همه) چشمان مایل به قرمز یا بنفش دارند.

آلبینیسم با ضعف بینایی و حساسیت زیاد پوست در ارتباط است، اما حیوانات و انسان های مبتلا به آلبینیسم تفاوت دیگری با هم جنسان خود ندارند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! 300 هزار تومان بسته حمایتی برای هر خانواده 4 نفره ! مرد بی گناه تا آستانه اعدام رفت/ راز شوم باغ سیب چه بود زنده شدن زن بابلی پس از مرگ + عکس وجزییات حمله گروگانگیران به سرویس مدرسه دخترانه در شمال شرق تهران + جزییات عکس عروسی یک زن که در آتش داماد زنده زنده سوخت! + جزییات کشف بقایای کشتی نوح در ایران / امریکایی ها پیدا کردند اولین عکس از اعدام صبح امروز 3 تبهکار در شیراز چرا ۳۶ هزار ساندرو را تحویل نمی دهند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: حیوان رنگ آمیزی صورتی سفید عجیب عکس فیلم اعدام ایران ازدواج دانشجو زن پاکستان کشف دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات خطرناک نجات حیوانات خانگی هنگام فوران آتشفشان + فیلم

 کوه روانگ در شمالی‌ترین منطقه اندونزی از ۱۶ آوریل تاکنون بیش از ۱۲ بار فوران کرده و ترکیبی تماشایی از خاکستر، گدازه و رعد و برق را به نمایش گذاشته است. اما ساکنان جزیره را مجبور به جابجایی و تخلیه هزاران نفر کرده است.

 در حالی که مردم محلی از فوران آتشفشان فرار کرده‌اند، تیمی از داوطلبان با قایق برای نجات حیوانات خانگی رها شده از پای آتشفشانی که در بالاترین سطح هشدار قرار دارد، دست به کار شده‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • توضیح قوه قضاییه درباره صدور حکم اعدام محمود مهرابی | او چه کرده؟
  • دیگر نیازی به نمونه خون نیست/ ابداع فناوری سنجش اکسیژن در تنفس 
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • عملیات خطرناک نجات حیوانات خانگی هنگام فوران آتشفشان + فیلم
  • تصاویر دیدنی از نخستین تلاش بچه زرافه برای راه رفتن ! | ویدئو
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • لبه تیغ
  • تصاویری از خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + ویدئو
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد