Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: تعداد متهمان پرونده پسران شوشتری 2 نفر هستند که این در رابطه شناسایی و دستگیر شده‌اند و متهم اصلی پرونده تجاوز به پسران شوشتری مشکلات روانی دارد و مرتبا به مراکز روان درمانی برده می‌شود.

وی افزود: اقدامات لازم از نظر مسائل انتظامی و قضایی انجام گرفته و مراحل دادرسی پرونده متهمان نیز در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمدصادق کریمی‌کیا، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد: همه افرادی که در این موضوع نقش معاونت داشته‌اند و یا در صحنه جرم حاضر بوده‌اند، دستگیر شده‌اند، و تاکنون تعداد شاکیان این پرونده و اتهامات وارد شده به متهمان مشخص شده‌اند و  2 نفر در این پرونده شاکی هستند که شکایت خود را تحویل مقام قضایی داده‌اند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: تا زمانی که اتهامات وارد شده تایید نشوند، نمی‌توان در خصوص شخصیت این فرد اظهار نظر کرد اما گذشته این فرد دارای ابهاماتی است که در دست بررسی است.

انتهای پیام/م

متهمان پرونده تجاوز به پسران شوشتری با دستان بسته

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی بیان کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان منجر به قتل یک خانم و تشدید اختلاف بین اعضای خانواده شد.

وی ادامه داد: درخواست مکرر بستگان این خانواده از رییس دادگستری دزفول برای ورود به موضوع موجب شد تا این پرونده در دستور کار شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان قرار گیرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اعضای شعبه حل اختلاف دزفول با اعضای این خانواده گفت: خوشبختانه با تلاش‌های جهادی و خداپسندانه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

وی ادامه داد: بین اعضای این خانواده برادری، صمیمیت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با صلح و سازش مختومه شد.

شورای حل اختلاف خوزستان با ایجاد مراکز صلح یار در استان تلاش دارد تا با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت زندانیان، توسعه آرامش و امنیت در استان گام بردارد.

بر اساس اعلام رییس کل دادگستری خوزستان، ۲۳۵ پرونده قصاص نفس در این استان سال گذشته به صلح و سازش ختم شد که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۹۰ فقره پرونده، ۱۶۱ درصد پیشرفت داشته است.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • پرونده قضایی جدیدی علیه دینا قالیباف تشکیل شد | قالیباف: هیچ‌گونه تجاوزی انجام نشده است
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم