Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مارک مارکز موتورسوار خوش شانسی است که طی چند سال در مسابقات موتورسواری برنده جدیدترین خودروهای بی ام و بوده است.

تصور کنید برنده‌ی یک ب‌ام‌و شده‌اید. آن را M ساخته و حالا پشت فرمانش نشسته‌اید! حس خوبی است نه؟! خب این حس را 6 بار تکرار کنید و تازه در این مرحله می‌توانید به حسی که مارک مارکز دارد برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن دسته از عزیزانی که در جریان نیستند بهتر است بدانند مارک مارکز یک موتورسوار قهار است. او در بالاترین سطح رقابت‌ها حضور داشته و در 6 سال گذشته حرف اول را در مسابقات موتو جی پی زده است. البته به جز سال 2015 که سوم شد، مارکز قهرمانی را به خود اختصاص داده است.

او همچنین پس از هرکدام این قهرمانی‌ها یک دستگاه ب‌ام‌و M نیز برنده شده است. در سال 2013 او یک دستگاه M6 کوپه برنده شد و یک سال بعد نیز پشت فرمان M4 کوپه نشست. در سال 2015 شاهد برنده شدن M6 کانورتیبل بودیم. مارکز در سال‌های 2016 و 2017 نیز به ترتیب مالک M2 کوپه و M4 CS شد و حالا هم یک M3 CS را به خانه می‌برد.

مارکز از سال 2013 تاکنون که در موتو جی پی حضور داشته برای تیم هوندا مسابقه داده است. البته فکر نمی‌کنیم که ب‌ام‌و اهمیتی به تیم مارکز بدهد چراکه بخش موتورسیکلت باواریایی‌ها یعنی موتوراد در موتو جی‌پی حضور ندارد؛ اما بخش M ب‌ام‌و خودروی رسمی این مسابقات به همراه خودروی ایمنی و دیگر محصولات حمایتی را تأمین می‌کند و در نهایت هم جوایز قهرمانی را به موتورسواران قهرمان اعطا می‌کند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! 300 هزار تومان بسته حمایتی برای هر خانواده 4 نفره ! زنده شدن زن بابلی پس از مرگ + عکس وجزییات اولین عکس از اعدام صبح امروز 3 تبهکار در شیراز کمک سخاوتمندانه آقای بازیگر به 1000کشاورز زادگاهش راز جسد تکه تکه شده یک دختر و پسر در سطل آشغال! گرانفروشی وحشتناک قطعات ماشین در بازار / مسئول کیست؟! افزایش دستمزد کارگران هفته آینده مشخص می شود! پولشویی قالیباف هنگام شهردار بودن در تهران !

منبع: رکنا

کلیدواژه: عکس شهرت مسابقه موتورسوار بی ام و عکس فیلم اعدام ایران ازدواج دانشجو زن پاکستان کشف دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم۱۹درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، میزان وزنی قهوه وارداتی در این مدت ۴۹ هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۸.۵۵ درصد افزایش داشته است.

براساس این گزارش، در سال ۱۴۰۲ کشورهای امارات متحده عربی، ویتنام، هند، اندونزی و اوگاندا ۵ کشور عمده طرف معامله واردات قهوه با ایران بودند ،۹۵ درصد از ارزش قهوه وارداتی به کشور از طریق ۵ کشور مذکور انجام گرفته است. در این میان کشور امارات متحده عربی با ۷۸ میلیون دلار، ۵۲.۸۹ درصد از سهم واردات قهوه ایران به لحاظ ارزشی را به خود اختصاص داد.

همچنین، تشریفات گمرکی حدود ۸۲ درصد از وزن و ارزش واردات قهوه از طریق گمرک شهید رجایی انجام گرفته است و پس از آن گمرکات مشهد، بوشهر، بندرلنگه و تهران در رده بعدی قرار گرفتند. در سال ۱۴۰۲ این میزان قهوه وارداتی از سوی ۱۲۱ شخص و شرکت انجام گرفته است. تجارت جهانی قهوه در سال ۲۰۲۲ به میزان ۴۵.۵ میلیارد دلار بوده که بزرگترین صادرکنندگان قهوه، کشورهای برزیل کلمبیا و ویتنام و بزرگترین واردکنندگان قهوه آمریکا، آلمان و بلژیک بودند.

لازم به ذکر است؛ سهم قهوه از تجارت جهانی در سال ۲۰۲۲ به میزان ۱۹ صدم درصد از تجارت جهانی بوده است.

کد خبر 6088475 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • سهم ۱۹ درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • سهم۱۹درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • کاهش ۰.۰۲ درصد ی قیمت جهانی نفت
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور