Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:20:52 GMT

وقوع ۹ حادثه و حریق در سمنان/ ۱۱ نفر امدادرسانی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۶۲۵۴

وقوع ۹ حادثه و حریق در سمنان/ ۱۱ نفر امدادرسانی شدند

سعید اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۹ مورد حریق و حادثه در این شهر اتفاق افتاده است، ابراز داشت: از مجموع این حوادث دو مورد گرفتن حیوانات موذی، دو مورد حریق ضایعات، دو مورد حبس در اماکن، یک مورد حبس در آسانسور، یک مورد حریق خودرو در مسکن مهر و یک مورد تصادف و واژگونی خودرو را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اطفای حریق دو خودرو طی مدت مذکور اشاره کرد و افزود: طی این حادثه خودروی پژو جی ال ایکس در پارکینگ منزل مسکونی به دلایل نامعلومی طعمه حریق شده و براثر حرارت و گرما به خودروی ال نود در حال سرایت بود که با تلاش آتش‌نشان‌ها مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه طی دو روز گذشته ۲۰۲ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی این شهر گرفته‌شده است، ابراز داشت: از بین این تماس ها هشت مورد عملیاتی شد و آتش‌نشان‌ها به همه این موارد طی ساعات مختلف روز به کمک شهروندان شتافتند.

اسماعیل پور با بیان اینکه ۱۱ نفر (زن و مرد) در این حوادث امدادرسانی شده و نجات یافتند، تصریح کرد: خوشبختانه این حوادث تلفات جانی نداشت و تنها در مورد حریق خودرو با خسارات مالی زیاد مواجه بودیم که علت آن نیز در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: از شهروندان انتظار می‌رود راه‌های مقابله با حریق و ایمنی در منازل مسکونی را به‌دقت بیاموزند و به موقع نسبت به شارژ کپسول های خانگی اطفای حریق اقدام کنند تا در شرایط بحران بتوانند خسارات وارده را به حداقل کاهش دهند.

کد خبر 4464832

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی سعید اسماعیل پور عملیات امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به فرد سقوط کرده از ارتفاعات چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی اظهار داشت: با اطلاع مرکز کنترل هماهنگی و عملیات جمعیت هلال احمر استان خبری مبنی بر سقوط یک نفر از ارتفاعات روستای آبگلور دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهید قاسمی بره مرده به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به یک مصدوم و سه حادثه دیده در محور چلیچه به کران

مثنوی اضافه کرد: امدادگران و نجاتگران پس از دسترسی به مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای فرد حادثه‌دیده انجام دادند و این عملیات با موفقیت به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • ۲خودرو در بلوار انقلاب سمنان حادثه آفریدند/حال وخیم یکی ازمصدومان
  • افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی به حوادث در ایلام
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • وقوع حریق در مجتمع تجاری زیتون در شیراز
  • امدادرسانی به فرد سقوط کرده از ارتفاعات چهارمحال و بختیاری