Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا، سعید حاجیان سرپرست فرمانداری شادگان امروز در جلسه هماهنگی برنامه هفته بسیج که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: امسال و هم‌زمان با سالگرد تأسیس شجره طیبه بسیج به‌فرمان امام خمینی(ره) در شهرستان شادگان برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و عام‌المنفعه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بسیار مهم و حیاتی است، گفت: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در  میان اقشار مختلف جامعه لازم و ضروری است و  همه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید در راستای گسترش تفکر بسیجی با تعامل هرچه بهتر تلاش کنند.

حاجیان با اشاره به پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، افزود: اجتماع بزرگ بسیجیان این  شهرستان در پنجم آذر ماه سال جاری در شادگان برگزار می شود.

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه ضمن تاکید بر برگزاری با شکوه برنامه های هفته بسیج تصریح کرد: مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی علاوه بر  برنامه ریزی مناسب برای هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن برنامه های  هفته بسیج در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان حضوری پررنگ در برنامه‌های اجرایی این هفته  داشته باشند.

 وی غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، نصب بنر و پلاکارد، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و امام جمعه، اعزام سخنران در مدارس، برگزاری نشست های بصیرتی، کلنگ زنی طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی، نواختن زنگ بسیج در مدارس، اعزام مسئولین ادارات برای میز خدمت به دهستان ها در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است که هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز و تا 6  آذرماه جاری ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

راد

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته بسیج شادگان فرمانداری شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ با اشاره به برگزاری جشنواره «نوروز کریمانه» در شیراز اظهار کرد: امشب برنامه‌های مذهبی، قرآنی و مراسم جشن ولادت حضرت امام حسن (ع) در جشنواره نوروز کریمانه برگزار می‌شود. 

او افزود: این جشنواره مذهبی، فرهنگی، گردشگری هر شب از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ در محور زندیه شیراز (مقابل مجموعه فرهنگی تاریخی ارگ کریم‌خانی) برگزار می‌شود و مورد استقبال بی‌نظیر گردشگران و مسافران نورزی هم قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: اجرای مراسم مذهبی، ویژه‌برنامه‌های آیینی رمضانی مردم فارس، برنامه‌های حافظ خوانی، سعدی خوانی، معرفی میراث ناملموس استان فارس همچنین نمایش آثار مذهبی، تاریخی و گردشگری شهر‌های استان در این جشنواره اجرا می‌شود. 

ثابت اقلیدی همچنین به برگزاری مسابقه شناخت جاذبه‌ها و آثار تاریخی این استان در این جشنواره اشاره و تصریح کرد: این مسابقه نیز هر شب برگزار می‌شود و به نفرات برتر بلیت رایگان اماکن تاریخی و گردشگری و همچنین اقامت رایگان در هتل‌های استان اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در ۲۲ امامزاده شاخص استان مرکزی
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۲۲ امامزاده شاخص استان گلستان
  • مراسم شب‌های قدر در ۲۲ امامزاده شاخص استان گلستان برگزار می‌شود
  • مراسم شب‌های قدر در 22 امامزاده شاخص گلستان برگزار می شود
  • مراسم شب‌های قدر در ۲۲ امامزاده شاخص استان گلستان برگزار می شود
  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز