Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:25:18 GMT

۱۹۰ اداره در کشور توسط روحانیون اداره می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۶۵۴۳

۱۹۰ اداره در کشور توسط روحانیون اداره می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی دارابی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه گردهمایی روسای ادارات و مسئولان کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان کرمان بیان داشت: از سال ۹۲ مقابله هوشمندانه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی آغاز شده است.

وی افزود: اکنون انقلاب اسلامی در مقطع حساسی قرار دارد و وظیفه مضاعفی برای ما به عنوان افراد فرهنگی متصور شده که در راستای ماموریت نهایی گام برداریم و آن ماموریت گرفتن مردم از جهل و نادانی و رهنمون سازی آن‌ها به سوی نور و روشنایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از آرمان پیامبران است و ما می‌بینیم که این جریان تا به حال دنبال شده و ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ما باید از دستاوردهای عظیم انقلاب که به آن دست یافته‌ایم دفاع کنیم.

حجت‌الاسلام دارابی عنوان داشت: در طرازی که از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی گرفته شده مشخص شده که مدیران این سازمان به لحاظ جهادی و انقلابی در رتبه بالایی قرار دارند. تلاش فاخری که نسبت به تحقق اهداف انقلاب اسلامی وجود دارد حاکی از تحقق ارزشهای اسلامی ‌است.

سازمان تبلیغات اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است

وی گفت: به گفته مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است لذا این سازمان امروزه در دفاع از انقلاب اسلامی در وسط میدان ایستاده و کار می‌کند.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: وظیفه ما مدیریت صحنه فرهنگی منطقه خودمان است و در این مدیریت‌ کمبودها سهمی ندارند.

وی به گفته‌های شهید مطهری در خصوص امام (ره) اشاره کرد و یادآور شد: شهید مطهری امام را به چهار ویژگی معرفی می‌کند اول این که امام خمینی (ره) راه و روش خود یعنی بهره‌گیری از ظرفیت مردم برای جریان سازی و گفتارآوری را دارد لذا ما معتقدیم مردم پیاده نظام، جمهوری اسلامی هستند و هر کاری که برعهده آن‌ها باشد به نحو مطلوب پیش می‌رود.

حجت‌الاسلام دارابی به دومین ویژگی امام راحل (ره) اشاره کرد و ادامه داد: امام به حرفی که می‌زدند ایمان داشتند که خیلی مهم است، ایمان به هدف نیز از جمله ویژگی‌های برجسته امام خمینی (ره) بود و از همه مهمتر امام ایمان به خدا داشتند و انسانی خداباور بودند.

۱۹۰ اداره در کشور توسط روحانیون اداره می‌شود

حجت‌الاسلام دارابی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان پرقدرت است و وظیفه ما تبلیغ اعتقاد و دینداری در مردم است.

وی خطاب به روحانیون گفت: شما روحانیون به عنوان فرماندهان خط مقدم فرهنگی نسبت به تحقق اهداف فرهنگی تلاش مضاعف داشته باشید و با قدرت کار را پیش ببرید و در این راستا به شایعات توجه نکنید.

وی افزود: در کشور بالغ بر ۱۹۰ اداره توسط روحانیون اداره می‌شوند لذا هم به لحاظ ساختاری و هم به عنوان نیروی انسانی باید این کار را دنبال بکنیم.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: از روحانیون می‌خواهم که به موضوعات روز اشراف کامل داشته باشند و تحقیق کنند و کارهای اجرایی مانع از مطالعه نشود آخرین دستاوردهای روز دنیا را مطالعه کنید همچنین در زمینه فضای مجازی نیز تحقیق کنید.

وی گفت: روحانیت اصیل انقلاب باید در خدمت به مردم و در میان آنان باشند و از مردم فاصله نگیرند اگر به فکر مردم باشید مردم شما را از خودشان می‌دانند. طبق پژوهشی که صورت گرفته هر زمان وحدت و نمادهای دینی زیاد بوده مردم بهتر به هم نزدیک بوده‌اند و هر وقت عکس این بوده مردم از هم دور شده‌اند.

حجت‌الاسلام دارابی به شایعات پیرامون ۴۰ سالگی انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: در این خصوص رهبر انقلاب الگوی اسلامی ۵۰ ساله آینده را تدوین کرده‌اند و بیان داشتند که ایران باید طی این سال‌ها در رتبه سه آسیا و هفت دنیا قرار گیرد.

وی افزود: ۸۰ درصد اقتصاد ما درونی است و روحانیون باید در عرصه اقتصاد مقاومتی ورود کرده و آن را عملیاتی کنند.

کد خبر 4464826

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی سازمان تبلیغات اسلامی علی دارابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دراین پیام مشترک آمده است:  بسم الله الرحمن الرحیم  وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ   روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم نهضت مردم یزد در براندازی رژیم ستمگر شاهنشاهی و پشتیبانی از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره شریف است؛ در این روز مردم استان یزد با حماسه‌ای فراموش نشدنی قیام مردم قم و تبریز را تداوم بخشیدند و با دست خالی و همراه شهید بزرگوار حضرت آیت الله صدوقی (ره) که فریاد می‌زد اگر می‌خواهید به مردم شلیک کنید سینه صدوقی را هدف قرار دهید که صدوقی آماده مبارزه و آماده مرگ است، سینه خود را سپر گلوله‌های دژخیمان کردند و از نهضت مقدس اسلامی دفاع کردند که مزدوران طاغوت به سوی مردم دین باور و ولایتمدار یزد آتش گشودند و بدن مطهر عزیزان محمدحسین پارساییان، مهدی قدک‌فروشان، رضا نامداری، اصغر مرادی را آماج گلوله قرار دادند و به شهادت رساندند که بدون شک خونشان این نهال نوپا را آبیاری کرد و رفته رفته انقلااب اسلامی در ۲۲ بهمن به بار نشست و حکومت ستمشاهی برای همیشه به زباله دان تاریخ پیوست و زمینه برقراری نظام اسلامی فراهم آورند که اعلام حکومت جمهوری اسلامی پس از رأی بیش از ۹۸ درصدی مردم در ۱۲ فرودین سال ۱۳۵۸ رسماً اعلام گردید.   یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن خون شهیدان و مجاهدان و روز استقرار اولین حکومت اسلامی بعد از عصر ائمه) ع است  جهت گرامی داشت این روز به یاد ماندنی و خاطره شهداء و امام شهداء خصوصا شهدای دهم فروردین انتظار می‌رود مردم استان یزد در مراسمی که صبح روز پنجشنبه نهم فروردین ماه در مسجد روضه محمدیه از ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود بجّد شرکت نمایند تا ان شاءالله یادآوری خاطرات آن روز‌ها برای جوانان و نوجونان امروز باشد.  محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد  مهران فاطمی استاندار یزد  ابوالقاسم وافی نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان رهبری

دیگر خبرها

  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • «محفل امام حسنی‌ها» شناخت نسبت به مفاهیم قرآنی را افزایش می‌دهد
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • امام خامنه‌ای: افغانستان از اصلی‌ترین مراکز فارسی است