Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از برگزاری جشن بهار مهربانی همزمان با هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر اعظم (ص) با همکاری شهرداری‌ها در سراسر کشور خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی جمالی نژاد با اعلام این خبر گفت: به برکت میلاد خجسته پیامبر اسلام (ص) که برای جهانیان محبت، معنویت، برادری و اخلاق به ارمغان آورد و افتخار ما اینست که پیرو آن پیامبر رحمت هستیم، سعی شد تا امسال جشن ولادت حضرت محمد (ص) در فضایی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته با همکاری تمامی دستگاه‌های ذیربط و حضور موثر شهرداری‌ها برگزار شود تا بتوانیم با تلاش‌های مضاعف همه دست اندرکاران امر در فرخنده طلیعه نور پیامبر رحمت و شفقت، زمینه نشاط مردم عزیزمان و تعمیق بیش از پیش پیوند‌های وحدت و برادری در جامعه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به این منظور و با توجه به اهمیت افزایش نشاط و شادابی شهروندان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سایر دستگاه‌های مرتبط، برگزاری"جشن مهربانی"را برنامه ریزی نموده است.

وی افزود: برگزاری این برنامه‌ها در ماه ربیع الاول و همزمان با هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع) با همکاری موثر شهرداری‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و فراهم نمودن زمینه مشارکت بالای شهروندان و خانواده‌ها، گروه‌های مردمی و نخبگان حوزه دین، فرهنگ و هنر؛ از ویژگی‌های جشن مهربانی است.

جمالی نژاد با بیان اینکه براساس گزارش‌های ارسالی بیش از ۲۰۰۰ برنامه در استان‌ها برگزار می‌شود، اضافه کرد: در تهران هم برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی در قالب بهار مهربانی با محوریت شهرداری و با همکاری دستگاه‌های ذیربط برای شهروندان پایتخت اجرا می‌شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه جشن‌های مهربانی از ۲۹ آبان تا ۴ آذر درشهر‌ها برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه سعی شده تا فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، آیینی، ورزشی نظیر نمایش‌های خیابانی، اجرای موسیقی، مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی، شعرخوانی، کارگاه‌های هنری، نکوداشت و .. با هدف ایجاد فضای نشاط در جامعه، مشارکت خانواده‌ها و تحکیم وحدت و برادری در جامعه برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های کتاب و صنایع دستی و برگزاری جشنواره‌های غذایی از دیگر برنامه‌های این جشن می‌باشد.

وی ادامه داد: در این برنامه‌ها سعی شده تا از اماکن عمومی شهر‌ها شامل بوستانها، پیاده‌راه‌ها و گذرگاه‌های تفریحی و تاریخی و ... با محوریت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری‌ها برای اجرای برنامه‌های فوق الذکر استفاده شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، جمالی نژاد تصریح کرد: برای ایجاد نشاط و امید اجتماعی از طریق برگزاری این جشن‌ها سعی شده که برای همه گروه‌های سنی جامعه، برنامه‌های متنوع تعریف و اجرا شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هفته وحدت امور شهری و روستایی جشن مهربانی شهرداری های تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین میرآبادی، رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد داش‌بنیان ریاست‌جمهوری، بیان کرد: حوزه سلامت متشکل از صنایع تجهیرات پزشکی و دارو یکی از موضوعات جذاب همکاری های بین المللی بوده و همواره در تعاملات بین المللی شاهد طرح همکاری از سوی کشورها در مذاکرات هستیم.

میرآبادی در همین راستا ادامه داد: نکته بسیار مهمی که در شعار سال بارها و به صورت شفاف مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته مساله رشد تولید در سال جدید است. بی تردید، تولید نیازمند بازار است و زمانی رشد و جهش اتفاق می افتد که بازارهای بزرگتری داشته باشیم.

وی درباره اهمیت بازارهای بین‌المللی افزود: تولیدکنندگان برای افزایش ظرفیت های تولیدی خود همواره به دنبال بازار فروش محصولات شان هستند که دراین میان بازارهای بین المللی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است چرا که ورود یک محصول به بازار بین المللی مستلزم شرایطی هچون استاندارهای خاص، کیفیت ویژه، خدمات پس از فروش و ضمانت  است و حتی در بعد طراحی صنعتی و زیبایی هم باید استانداردهایی را احصا کند. 

میرآبادی ادامه داد:  فارغ از این، سبد محصولاتی که در بازارهای بین المللی ارائه می شود، سبد بزرگتری خواهد بود و شانس موفقیت در شکل گیری تعاملات اقتصادی بالاتر خواهد رفت.

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی درخصوص ایجاد فضاهای بین‌المللی برای شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: اگر بتوانیم برای شرکت‌های حوزه تجهیزات پزشکی، فضایی را جهت حضور فعال تر در عرصه بین المللی فراهم کنیم در حقیقت با دسترسی آنها به بازارهای جدید عملا عرصه را برای افزایش تولید این شرکت ها هموارتر خواهیم کرد و از طرفی الزامات بازار ایجاب می کند که شرکت‌های تولیدی کیفیت محصولات را ارتقا داده و نتیجه اولیه آن بهبود وضعیت اقتصادی شرکت‌ها و در نهایت کمک به اقتصاد دانش بنیان کشور است. 

میرآبادی ادامه داد: به همین منظور در تعاملات با کشورهای مختلف، ورود به حوزه های سلامت و تجهیزات پزشکی را دستور کار قرار دادیم که پیشتر آن کشورها مورد توجه قرار نمی‌گرفتند و بررسی های ما نشان داده بیشتر آنها جذاب، بزرگ و دارای فرصت‌های طلایی هستند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ایران هلث به عنوان بزرگترین رویداد کشور در حوزه تجهیزات پزشکی یکی از محفل‌های موثر برای توسعه همکاری ها و ایجاد تعاملات بین المللی مبتنی بر فناوری های حوزه سلامت است، افزود: این سازمان با دعوت از مهمانان خارجی برای حضور در نمایشگاه و همچنین پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان کوشیده تا زمینه را برای شکل‌گیری ارتباطات خارجی و ورود شرکت ها به بازارهای صادراتی جدید  از رهگذر تعامل با دستگاهای مختلفی که در حوزه بین الملل کار می‌کنند، هموار کند.

میرآبادی به یکی دیگر از حوزحمایتی این سازمان اشاره کرد و گفت: دیگر از حوزه های حمایتی و تقویت بعد بین المللی این سازمان، اعطای امتیاز ویژه و اولویت به شرکت‌های برتر حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث در برنامه های اعزام به خارج از کشور در سال جاری در قالب اعزام‌های مستقل یا حضور در پاویون ایران در نمایشگاه های خارجی خواهد بود. ایران هلث به عنوان مهمترین رویدادی که در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود بستر بسیار خوبی برای تعامل با فعالان اقتصادی این حوزه است و مشارکت در نمایشگاه قطعا ارزش افزوده ای را برای شرکت‌ها به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در ایلام
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی