Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدود 370 کارگر شاغل در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان شامل رانندگان و کارگران خدماتی، سه ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند.

به گفته کارگران، سال گذشته این شرکت به بخش خصوصی واگذار شده و از همان زمان مشکلات کارگران نیز آغاز شده است.

کارگران می‌گویند: علاوه بر معوقات مزدی، قراردادهای موقت که به صورت ماهانه تمدید می‌شود، دیگر مشکلی است که با آن مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار ایلنا علیرغم تلاش‌های مکرر موفق به برقراری تماس با کارفرمای این کارگران نشده‌است.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان گفت: تا روز دوشنبه ششم فروردین‌، ۱۵۴۳ نفر در مدارس استان اقامت داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، خداداد مخدومی اظهار کرد: از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین سال جاری، ۳۲۷۵ خانوار شامل دو هزار و ۳۷۶ خانوار فرهنگی به تعداد ۱۰۹۴۳ نفر و ۸۹۹ خانوار غیرفرهنگی به تعداد ۴۱۰۰ نفر در مدارس کردستان اسکان یافته‌اند.

وی افزود: بر این اساس تا روز دوشنبه ششم فروردین‌، ۱۵ هزار و ۴۳ نفر در مدارس استان اقامت داشته‌اند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان گفت: تاکنون آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به ۲۷۰۷۷ نفرروز رسیده است.

مخدومی خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ تا دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ فعالیت داشته و پذیرای همکاران فرهنگی و مسافران نوروزی در قالب ۷۹ مدرسه و ۶۱۹ اتاق با سطوح ویژه، الف، ب و ج خواهند بود.

کد خبر 739485

دیگر خبرها

  • ادامه کارزار دستمزد ۱۵ میلیون تومانی
  • کاهش مدت زمان ساخت واحدهای مسکونی با واگذاری اراضی به مردم
  • قطار‌های سریع‌السیر؛ راه حل کره جنوبی برای حل مشکل پیری جمعیت
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • مشکل فضاپیمای «وویجر 1» حل می‌شود
  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت