Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ايرج فاضل رئيس هيئت مديره مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشكی در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک سازمان بيمه سلامت با مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشكی كه صبح امروز در ساختمان بيمه سلامت برگزار شد، اظهار كرد: مجمع انجمن‌های علمی ١٥ سال پيش با هدف عالی كنترل كه جلسه امروز هم يكی از آن هدف‌ها است، تشكيل شد؛ مسير يک طرفه است و دولت برای خود تصميم می‌گيرد و كمتر به سراغ مردم می‌رود و اين مجمع به عنوان خط اتصالی بين مردم و دولت برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع انجمن‌های علمی به سرانجام رسیده است

فاضل بيان كرد: خوشحالم نهالی كه كاشته شده رشد كرده و سرانجام داشته است؛ بيمه يک اصل متوقع بوده كه مانند محصولات ديگر از خارج آورده شده است و بايد تلاش كرد آن را به شكل ايرانی پيش برد؛ يكی از بزرگترين مشكلات جامعه بيمه‌ها است.

رئيس هيئت مديره مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشكی ادامه داد: بيمه بايد يک مجموع ثروتمند باشد و سرموقع بتواند به تعهدات خود عمل كند. ضرورت بازبینی نحوه پرداخت بدهی بیمه‌ها

فاضل بیان کرد: در سال 68 بیمه بدهی عظیمی داشته است و حالا آن بدهی ادامه دارد در این کار یک بازبینی کامل نیاز است که باید نحوه اجرای آن را اصلاح کرد؛ نظارت بر انجام امور بسیار اهمیت دارد.

رئیس هیئت مدیره مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی افزود: نظارت بر کار در خارج از کشور به عهده بیمه‌هاست چرا که بیمه‌ها باید مو را از ماست بیرون بکشند؛ در بیمه‌ها یک عده کارمند خصولتی را وارد می‌کنند که ربطی به کار ندارد.

وی یادآوری کرد: ‌هزینه درمان باید طوری باشد که بیمه‌ها در آن ناتوان نباشند؛ توقع از بیمه‌ها باید به اندازه توانایی آنها باشد.

افزایش بودجه بیمه به بیش از  10 هزار میلیارد تومان 

در ادامه مراسم نوبخت عضو کمیسیون بهداشت مجلس و دبیر هیئت مدیره مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی اظهار کرد: امروز شاهد وحدت دو سازمان هستیم؛ پنج سال تعرفه‌ها افزایش نیافته بود اما به یک باره تعرفه‌ها به صورت صد در صد افزایش یافت چرا که تعرفه‌ها در آن پنج سال واقعی دیده نمی‌شد.

وی بیان کرد: باید حسابمان را از شرکت های خصوصی جدا کنیم برای این کار قانون می‌خواستیم که در سال 73 سازمان انجمن‌های علمی پزشکی تأسیس شد.

نوبخت بیان کرد: بیمه سلامت نیاز به حمایت دارد که در قانون برنامه ششم توسعه این حمایت تصویب شد که بیمه‌ باید زیر نظر وزارت بهداشت کار کند تا بتواند به خوبی از کارهای خود برآید.

یادآوری کرد: ‌هشت هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شد که در حال حاضر به 10 هزار و 800 میلیارد تومان افزایش یافت؛ سازمان بیمه سلامت از معدود سازمان‌هایی است که تخصص کافی گرفته است؛ بیمار جز غم بیماری نباید غم دیگری داشته باشد خوشحالیم کاری انجام می‌دهیم که انجمن‌ها با رغبت در این کار شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستای دریاس در بازدید مسئولان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دراین بازدید اهالی دریاس از مسائل و مشکلات‌شان گفتند و و مسئولان هم برای رفع آن ها قول مساعد دادند.

مسئولان حوزه آب و فاضلاب، منابع طبیعی و مرکز بهداشت هم در این بازدید پاسخگوی مطالبات مردم این روستا بودند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم بر رسیدگی به مشکلات روستاهای شهرستان تأکید کرد.

 روستای دریاس با 3 هزار و 300 نفر جمعیت در 5 کیلومتری مهاباد قرار دارد و یکی از مهمترین روستاهای مهاجرپذیر مهاباد محسوب می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • بیانیه مجمع روحانیون مبارز درباره مراسم چهلم آیت الله موسوی بجنوردی
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات روستای دریاس در بازدید مسئولان مهاباد
  • بیش از ۱۰۰ مرکز قرآنی وابسته به انجمن قرآن‌پژوهی حوزه در قم فعال است
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • انجمن میراث فرهنگی استان اصفهان احیا شد
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • انجمن میراث فرهنگی استان اصفهان احیاء شد